Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maysie schreef:Zonde dat ik niet mee kan kijken, maar dat begrijp ik wel. Het zou nog veel erger zijn als door de vele mensen straks niemand het te zien krijgt@ Annetje: sorry is niet mogelijk.. Anders komt er teveel vertraging in de camera beelden... We kunnen daar op dit moment niks aan doen.. Excuses..
Alle updates zijn hier constant te vinden en printscreens zal ik ook regelmatig plaatsen.. Met een beetje geluk zie ik de geboorte (hetliefste op stal natuurlijk) hier op de cam en ook daar zal ik printscreens dan van maken
Nicole288 schreef:Toch vind ik haar rustiger dan gisteren om een uur of 2, toen was ze echt continu aan het bewegen van voetje op voetje en lag ze ook vaker.
MarijeR schreef:Nicole288 schreef:Toch vind ik haar rustiger dan gisteren om een uur of 2, toen was ze echt continu aan het bewegen van voetje op voetje en lag ze ook vaker.
Oh ja gisteren om een uur of 2... Iedere keer dat ik dacht ze staat stil, ik kan wel op bed, begon ze weer
Uiteindelijk tegen half 3 toch maar opgegeven, kon nog net even 4 uurtjes slapen...
Vanavond wil ik het eigenlijk niet zo laat maken.
Wat zeg ik nu toch...