had vanmorgen nog een goede hoop op een positief bericht, maar helaas heeft het niet zo mogen zijn.... heel veel sterkte, hoop dat je t ooit een plekje kunt geven.... weet hoe t is om je maatje te verliezen, en dan ook nog eens op zo'n harde manier, verschrikkelijk!! heel erg veel sterkte toegewenst
Ach nee...dus toch.... Wat erg! Na het veulen nu ook je lieve merrie, het leven is soms niet eerlijk. Put kracht uit het feit dat je geen andere keus had, je hebt Shakyra een verder lijden bespaard en dat getuigd van echte liefde voor je paard. Sterkte!!
Laatst bijgewerkt door Noppie op 17-04-07 15:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik kon je eerste smsje gewoonweg niet geloven, die Shakyra had nog geen jaar terug al zo'n ontzettende pech en dan nu dit... Ik dacht echt dat ze het wel zou redden. Net voor je laatste smsje hield ik het gewoon al niet droog bij alleen al de gedachte en jahoor... toen kwam het definitieve bericht. Arme Shakyra.. en natuurlijk de kleine Kyennah. Wat zal Shak afgezien hebben in de laatste uren van haar leven. Je hebt echt de juiste beslissing genomen, hoe verschrikkelijk het ook is! Ik had je ook zo ontzettend een merrieveulen van Shak gegund en dan ook nog eens precies de kleur die je wilde...
Ik zit hier voor de honderdste maal vandaag met een gezicht vol tranen te denken aan die lieve, leuke, eigenwijze, stoere, dappere, grappige meid... met al haar karaktertrekjes die ik mee heb mogen maken en d'r grappen en grollen. Maar ook het verhaal van Kaylen, dat jij erbij kon zijn, is zo mooi. Jij zal al die mooie momenten al helemaal nooit vergeten en denk dan ook vooral daaraan op de moeilijke momenten.
In het voorjaar van 2002 stond de kleine clown bij ons op stal, ik hoor haar nog luidkeelds schreeuwen om haar eigen moeder toen ze voor het eerst alleen achterbleef in Snowdons stal. Binnen zeer korte tijd ontmoette jij deze leuke tinkerdame en gaf je haar de naam Shakyra, wat later voluit Shakyra Alisha O'Shea werd. Ik ben heel blij dat ik je heb mogen helpen met Shak in haar kleuter en puberjaren. De eerste momenten aan de longe en niet te vergeten... de allereerste keer op haar rug! Ik zie je nog zo enorm genieten... Maar ze had ook haar grappen, zo zal ik nooit vergeten hoe ze spontaan ging liggen op het zandpad tijdens een buitenrit met mij+Snowdon en Jacq+Chubby. Het was zo'n leuke en grappige merrie en ookal zei je dat je zelf soms niet zag, het was echt een plaatje om te zien! Dat zagen meer mensen dan je beseft denk ik.
Lieve Elke, heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van Shakyra en haar kleine meid... Ik denk aan jullie
En wees trots op haar zoon, Kaylen! Maar dat doe je zeker, daar twijfel ik geen seconde aan...
Shakyra... rust in vrede meid! Graas door de eeuwige weiden samen met je kleine Kyennah! Snowdon zal je ook nooit vergeten
Jeetje wat verschrikkelijk! Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen.. Ik wil je (jullie) iig heel veel sterkte toewensen, ik vind dat je de goede keuze hebt gemaakt!
Gatsie, zit hier gewoon met tranen in mijn ogen, ik ken je niet en je paardjes ook niet, maar wil je veel sterkte toewensen en vind het heel knap en moedig dat je deze beslissing genomen hebt.
Regelmatig volgde ik je updates bij het DBTopic. Wie had ooit gedacht dat dit jullie zou overkomen, deze nachtmerrie. Meis, ik wil je ontzettend veel sterkte wensen met dit enorme verlies, er zijn geen woorden voor te vinden... Je hebt de beste keuze gemaakt voor Shakyra, hoe moeilijk ook. Heel erg veel sterkte!
Ik ben hevig geschrokken van dit verhaal... wat een nachtmerrie! Wat een hel! Ik was zo benieuwd naar wat voor veulen Shak zou krijgen... elke dag las ik bij of er al wat was, vanochtend heel vroeg nog. Ik weet niet wat ik moet zeggen... heel heel veel sterkte!
m-m ik heb sinds vanmorgen wel 20x op bokt gekeken. Ik las vanmorgen je topic en ik heb ook al ken ik je niet voor je gebeden dat het goed kwam met Shak. Dit heeft helaas niet zo mogen zijn, ik wens je heeeel erg veel sterkte met dit grote 'dubbele' verlies!! groeten Elke
Ook mij ken je niet, maar ik wil je toch zeggen dat ik het ontzettend dapper van je vind dat je ervoor hebt gekozen je paard niet langer te laten lijden. Je bent een goed baas voor haar geweest. Ik wil je veel sterkte wensen met het verlies van je veulentje en je dierbare merrie.
Wat ongelovelijk knap dat jij deze beslissing hebt kunnen maken voor jouw paardje! Ik weet zeker dat zij het zo wilde en dat je daarom het enige juiste hebt gedaan dat je kon doen. Neemt niet weg dat ik het heel erg voor je vind en ik ken(de) jouw paardje en jou niet eens Sterkte!
Ook hier de brok in de keel en de tranen net te bedwingen....
Elke , ik wens je ontzettend veel sterkte met het verwerken van deze 2 zware verliezen. Ontzettende moeilijke maar juiste en dappere beslissing heb je genomen.
Shakyra ren heerlijk in de eeuwige groene weide met je mooie meisje Kyennah.
Leon ... prachtig geschreven.
Laatst bijgewerkt door Shayla op 17-04-07 16:19, in het totaal 1 keer bewerkt