Gefeliciteerd Bianca en Femke natuurlijk ook!!! Enneh, ik weet de naam lekker wel al Maar ik verklap uiteraard niets Het is wel echt een hele mooie naam!
Ja ik ben hier, en ja ik ben hopeloos verliefd...totaal verliefd... Het is een ontzettend mooi meisje, heel nieuwsgierig, komt zo op je af en probeert al eens naar buiten te wandelen ZIt een waanzinnig mooi toetje op.. En een heel dik nekkie, wordt een heel stevige dame. Heeft wel een klein wit voetje achter en wat witte haren op haar voorhoofd, net als wesseltje, maar ik heb totaal geen fokkerij/stamboek ambities dus dat maakt me helemaal niets uit ze is zooo mooi.....
En haar naam is Yara
Er komt morgen een heel uitgebreid voorsteltopic aan, ga nu beschuit met muisjes eten
Mijn hemel wat ben ik verliefd.........
Ik wil iedereen heel erg bedanken voor het meeleven... en in het bijzonder natuurlijk femke..
Wat een mooie naam!! Geniet maar lekker daar en eet smakelijk van de beschuit met muisjes Super dat er morgen een topic komt! Ik hou het weer in de gaten
En wat ben ik Trots dat je mijn verzonne naam zo leuk vond dat ze nu voortaan met de naam YARA door het leven mag.. *ben er stiekum een beetje trots op *
Wacht natuurlijk op Foto verslag... en Ga der Donderdag IRL zien!!
Bianc,nogmaals van harte met je mooie meisje. Kan me heel goed voorstellen dat je helemaal in love bent (dat ben ik ook na het zien van de foto's die Fem me liet zien ). De naam had je me al verteld toen ze nog in friesjes buik zat,toen vond ik hem al prachtig en nu kan ik zeggen dat die perfect bij haar past Ik hoop dat jullie een geweldige toekomst tegemoet gaan samen.
Friesje is zojuist gespoeld omdat de nageboorte nog niet af was gekomen, en ik heb dus kunnen assisteren door mijn (god wat klinkt dat vreemd..en geweldig!) meisje in de buurt van ma te houden, want ze wandelde zo vrolijk door de box heen.. en ma had zoiets van , hier met mijn kind Dus heb uitgebreid kunnen knuffelen met mijn veulentje van wie de oortjes gewoon nog nat waren ze is echt ontzettend lief en brutaal gaf al hier en daar een bokje toen dat vasthouden haar niet beviel, hinnikt al aardig, dus daar krijg ik mijn handen nog vol aan de komende jaren
Heeft meteen veulenprikje gehad,maar ze heeft alleen nog niet gedronken, dus dat moeten we even in de gaten houden.
droogfoto's en als het lukt ook filmpjes komen morgen!!!
Voor nu:
Laatst bijgewerkt door kjoetie op 17-02-07 22:38, in het totaal 1 keer bewerkt