Ik heb nu de tijd om in alle rust de dracht uit te zitten. De keuringen zijn weer voorbij voor de dames en ze mogen nu dik worden

De resultaten:
De 3 jarige Nikita is opgenomen in het hoofdstamboek en behaalde een 1e premie. Met 8en op haar beweging. Was trots op haar, omdat ze 2 weken geleden hele zware koliek heeft gehad.
De moeder van Nikita 6 jarige Misty... stond op kop 1A premie, klassekampioen en reservekampioen van Overijssel! Hiermee passeerde ik met haar grote fokkers die elitemerries mee brachten. Vorig jaar stond ze nog met zogende Luna 1F en achter bijna alle merries uit haar klasse nu gewoon op kop! Ze was ook nog beste beweger van de dag dus ben super trots op haar!
Verder over namen ik denk dat een hengstje voor Misty Nebel gaat worden en een merrietje Mio nog wat (vergeet me niet in het uhm andere taal) en voor Nikita denk ik voor een hengstje Axan en merrie weet ik nog niet.
Wat ik hoop dat het word

Ok tijd voor wat pics hoe ze er nu voorstaan

Nikita 85 dagen

Drachtig van Ambassador

En Misty weet ik niet precies hoeveel dagen, maar over de 100 dagen in ieder geval

Vererft haar beweging supergoed door dus we hopen weer op een superbewegend veulen dit is foto van paar maand terug, maar haar beweging

Drachtig van Nogales