Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PaulineS schreef:He Brenda, je mobiel doet het niet... Als je wilt, kan ik vanmiddag wel met je mee naar Emmeloord. Bel maar even.
Splash_ schreef:Pff, heb het hele topic even gelezen. Wat een verhaal! Hoe is het nu met Bodyguard.?
Wat me trouwens opvalt, heeft niemand de link wormenkuur - aanvallen gelegd? Ik neem aan dat dit wel is gebeurd, maar heb er waarschijnlijk dan overheen gelezen, het zijn ook zoveel paginas
Heel veel sterkte, en ik duim dat het goedkomt met die kleine
danifur schreef:Hoe gaat het nu met Bo Brenda?
Probeer inderdaad positief te blijven, en t komt wel goed!
T is vast een bikkeltje!
@Ellen: Jeetjedie foto! Wij zijn zaterdagavond terug gekomen van ons weekje veluwe met de paarden, en toen wij terug kwamen was t al weggespoeld. K hoorde van Agnes hoe erg het was.
LIQUITA schreef:Hoi Pascha7, ik zag je link in je onderschrift staan (in het "Twiske bokt ritten" topic). Heb je hele verhaal zitten lezen. Wat een verhaal, ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent en dat je nu nog steeds in spanning af zit te wachten hoe dit gaat aflopen. Ik duim voor je dat Bo snel weer helemaal beter wordt.
Heel veel sterkte!!!!
pascha7 schreef:het is afwachten met bo als het goed ik belt de dierenart straks weer om tevertelen hoe bo was vandaag
ik ben nogsteeds bang dat ik hem kwijtraak maar moet wel rustig blijven in me kop voor als ik wel een beslissing moet maken als ze wel iets gaan ondernemen. hoop het niet maar de kan zit er natuurlijk wel inmaar hij zij wel dat het goed komt als het van de wormenmiddel is want dan moet het gewoon slijten
danifur schreef:pascha7 schreef:het is afwachten met bo als het goed ik belt de dierenart straks weer om tevertelen hoe bo was vandaag
ik ben nogsteeds bang dat ik hem kwijtraak maar moet wel rustig blijven in me kop voor als ik wel een beslissing moet maken als ze wel iets gaan ondernemen. hoop het niet maar de kan zit er natuurlijk wel inmaar hij zij wel dat het goed komt als het van de wormenmiddel is want dan moet het gewoon slijten
Ja, tuurlijk ben je bang! en het is gewoon stinkmodder!
Maar we gaan ervanuit dat hij volgende week gewoon weer lekker bij ons op stal is!
Bij Emmeloord is hij in ieder geval in goede handen zoals pauline al zei!
En je weet!... je kan altijd op ons rekenen!
MissJ schreef:Wat een ellende! Hopelijk komt er snel duidelijkheid en knapt de kleine snel op!
pascha7 schreef:bedankt