Ben alle boeken weer voor de zoveelste keer aan het lezen. Heb overigens nu weer een nieuw boek gevonden (hoefde niet ver te zoeken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mac schreef:Dank je, Tinne! Ik vind het ook erg spannend allemaal! In het begin durfde ik het eigenlijk nog niet te geloven, maar nu ben ik voorzichtig enthousiast.
Ben alle boeken weer voor de zoveelste keer aan het lezen. Heb overigens nu weer een nieuw boek gevonden (hoefde niet ver te zoeken) dat een enorme berg informatie bevat. Het heet "Paardenfokkerij" en is geschreven door Paul de Vries. Hij had eerst een ander boek uit dat niet meer verkijgbaar is, maar heeft nu dus een nieuw boek. Superinformatief met veel foto's. Ja, ook over minder leuke dingen, maar dan weet je tenminste wat je je bij bep. zaken voor moet stellen! Aanrader!
Mac schreef:Ja, ik denk dat Lee daarna toch echt te oud wordt voor die onzin.
Pinky_girl schreef:Melanie, ga jij eigenlijk ook naar keuringen ed met je veulentjes of is het enkel hobbyfok (hoewel dat met keuringen ed natuurlijk ook is hoor).
Mausie schreef:Hoezo, wat voor foto's staan erin misschien??
Melanie5 schreef:De grootte van de buik zit denk ik in het begin meer in het vruchtwater. En misschien in de placenta.
Ik heb merries die mega dik worden en merries waar je je afvaagt waar het veulen zit.