. Hopelijk hebben jullie volgend jaar een prachtig veulen van Sum!Biek, dat klinkt als een naderende bevalling! Succes, hè?!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Hopelijk hebben jullie volgend jaar een prachtig veulen van Sum!
, hij heeft vandaag voor de eerste keer eventjes een halstertje om gehad! Erg schattig! Foto's staan in zijn topic
.
! 

. 
. Het spoelen gaat haar wel een stuk beter af
. Hopen dat het morgen de laatste keer spoelen is
.
, hoeveel veulens heeft die nu al gehad?
.

Tinne schreef:Bij Ivanka hebben ze ook moeten "pellen", was geen pretje. Het spoelen gaat haar wel een stuk beter af
.
Ik duim voor je hoor Priscilla!
Marije, Copper is idd alweer mooi bijgetrokken! Macy zal volgens mij nooit echt meer slank worden, hoeveel veulens heeft die nu al gehad?
PS. er staan weer nieuwe foto's in Aidans topic.
Heeft Copper al 7 veulens gehad? Amaj, dat zou je er toch ook niet aan zien hoor
! Dat had ik toch eerder bij Macy gedacht
!
...
En Fleur lijkt al een buikje te hebben, maar dat zal gras zijn waarschijnlijk
En Macy natuurlijk, die gaat zo weer groeien! Leuk joh, van mij mag vreya ook al wel weer een maandje of 9 drachtig zijn, super leuke tijd 
Die kleine gaat vast snel komen!!
Tinne schreef:Bij Ivanka hebben ze ook moeten "pellen", was geen pretje. Het spoelen gaat haar wel een stuk beter af
.

Nicole288 schreef:Haha, wat gaat het topic ineens langzaam nu tinne haar veulen heeft...![]()
![]()

.
Ik heb net d'r birth alarm weer omgedaan. Als ze uit het land komt doe ik dat ding altijd een paar uurtjes af. Kan het even luchten allemaal. En in die tijd staat de tv aan met Créetje erop. Leuk hoor je eigen paard op de tv.
En als ik de bijkeuken uit loop,
Ze loopt nu lekker buiten en we houden haar goed in de gaten. Spannend!!!