Ohh wat fijn Libke dat ze nu thuis zijn..wel even een tegenvaller (ja, hoe is het mogelijk he!! ) Maar hij is er gelukkig~Mooi he zoals die merries toch hun veulen goed aanvoelen...prachtig hoor!
oooo wat fijn Libke, dat ze nu lekker bij je huis zijn, kun je ze lekker zelf in de gaten houden, zou vast allemaal wel goed komen met Fighter, Ik ben erg benieuwt naar de foto's
Tjonge, jonge, Libke, jullie hebben wel een abonnement op niet-nagekomen-afspraken, veranderde-meningen, tegenvallers en wat er nog meer mis kan lopen. Fighter is een doorzetter maar zonder jullie grenzeloze geduld had hij het niet gered! De foto's komen wel hoor. Misschien dat alle Bokkers een klein voorbeeldje aan jou kunnen en nog even geduldig kunnen blijven?
WAUW, WAUW, WAUW!!! Wat een schoonheid!! Heerlijk mams en zoon in de wei te zien. Hij wordt echt groot hoor die stoere hengst!! Gaat allemaal goedkomen!!
Morgen ga ik weer naar huis na een jaartje Gent, maar ik heb alsnog, op de valreep, Fighter in de wei mogen zien Wat heb jij al enorm veel gedaan voor dit veulen Libke, ik blijf het top vinden.
Wat is het toch een super veulen! Kijk hem wijs staan zijn in die wei! wat een mooi plaatje toch.... Gaat hij trouwens dat shetveulentje niet missen? of was dat niet echt zijn vriendje? Als je vandaag de beugels opgehaald hebt, gaat dat gips er dan af?
Wat een geweldig gezicht, Fighter op het gras, eindelijk..... Wat een geduld moeten julie opbrengen zeg. Nu weer met de smid. Maar goed, hij is thuis, dat is het belangrijkste!
Wat ellendig van de smid. En nu? Komt ie nu aan huis voor dat schoentje??? Maar heerlijk.. hij is thuis!!! Je kan nu uit je bed stappen en hem zien. Geniet van hem!!!
Libke, Fighter ziet er fantastisch uit. Hij is misschien nog wat klein, hoewel je dat op de foto helemaal niet kunt zien, hij ziet er in ieder geval heel gezond uit!!!
Dat zal nu alleen maar beter worden, nu hij in de buitenlucht in het gras kan lopen.