bad ,bad news, turns to better news :) !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lucas03

Re: bad ,bad news

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 22:54

gisteren met tranen in mijn ogen zitten kijken naar foto's van FIGHTER, en nu al weer nieuwe foto's met goed bericht. weer Huilen

Bokt-veulen 2005: FIGHTER

Heel veel sterkte en hopelijk lees ik van het weekend dat het weer ietsje beter gaat. We zullen voor jullie duimen

(in 2008 hou ik de keuring in de gaten hoor Haha!

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 22:58

Wat knap van die kleine dat hij zo doorzet.
Ik zit al een paar dagen mee te lezen en vind het zo fijn voor jullie dat het beter gaat.
Ik hoop dat hij binnenkort recht op z'n beentjes staat.
En super dat je dit voor hem doet, niet vergeten dat jij het bent die hem deze kans geeft.

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 22:59

Woow alweer goed nieuws, Ik hoop dat het zo door blijft gaan!!

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 23:04

aangrijpende foto's hoor, hoe hij moedig voor het eerst rechtstaat. ik hoop dat alles in de goede richting blijft gaan en hij binnenkort z'n eerste echte veulenstapjes kan doen

ook hier blijven we ,uiteraard, duimen voor fighter en zijn knietjes!!!

besita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 23:06

coydog schreef:
Wat knap van die kleine dat hij zo doorzet.
Ik zit al een paar dagen mee te lezen en vind het zo fijn voor jullie dat het beter gaat.
Ik hoop dat hij binnenkort recht op z'n beentjes staat.
En super dat je dit voor hem doet, niet vergeten dat jij het bent die hem deze kans geeft.

IK moet eerlijk toegeven dat ik zonder de steun van jullie allemaal op bokt ,het niet tot hier had kunnen volbrengen ,de eerste dag en nacht waren een echte hel en als je dan je eerste bezoekje brengt aan de kliniek en alles is zo negatief pffff dan heb je eerst zoiets van ja geef hem dan maar een spuitje maar dan al die berichtjes en één arts die toch wil proberen en vooral Fighter die telkens als ik eraan kom mij zo begroet en besnuffelt ,ja dan smelt je helemaal .Maar die paarden ,wat je er allemaal niet voor doet !!

XanthaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 23:11

YES!!!! Fijn zeg dat het zo goed gaat, ik heb echt heel hard voor jullie geduimd!
Fighter doet zijn naam eer aan!Afbeelding

GO FIGHTER GO!!

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 23:27

Paarden kosten nou eenmaal geld, maar ze zijn het dubbel en dwars waard
Je krijgt er zo veel voldoening voor terug, dat is het waard.
Nog even en je bent door deze rotte periode heen en Fighter huppelt lekker door de wei. (positief denken)

Cute

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 23:30

Wow, super dat het zo goed gaat.
Ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen.
In 2008 kom ik die deken ophalen!

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 23:35

Het gaat gelukkig allemaal de goede kant op. Als moedernatuur het niet zou willen, dan had Fighter het allang opgegeven. Hij zal het redden!!! Let maar op!!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 23:46

Ik heb het verhaal van de zijlijn een beetje meegevolgd, en als ik heel eerlijk ben, bij de eerste berichten en het zien van de eerste foto's dacht ik echt "arm kereltje, die haalt de week niet meer"

Maar nu denk ik totaal anders. Hij is er bijna, hij moet nog eventjes op zijn tanden bijten. Ongelofelijk dat je het ene moment de hoop zo kunt opgeven, en even later plots terug vecht voor die hoop. Ik wens je enorm veel succes met je veulentje en ik duim uiteraard ook dat hij het haalt, en als hij toch nog mag opgroeien tot een knap gezond paard dan weet ik al welk veulen voor mij het boktveulen 2005 is Lachen OK dan!

Daanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 01:08

Jeetje zeg, wat een verhaal. Ik kom voor t eerst sinds dagen weer op het forum en lees het nu pas allemaal.
Heb echt met een brok in mijn keel alle berichten doorgelezen. Dat doet echt wat met je om hem zo vechtend in de draadjes en verband te zien, laat staan voor jou! Wat een dapper veulentje is het en geweldig dat hij nu bijna goed kan staan!
Je hebt er een paar duimen bij! hopelijk helpt dat voor de andere graden die moeten komen...
Knap is hij zeker al, de wil heeft ie ook dus het moet toch wel goed komen met hem!

Heet veel Sterkte maar weer en ik blijf de ontwikkelingen ook volgen nu.

Zidalgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 01:28

Oh wat geweldig dat hij al bijna recht staat! Ook ik zal voor jullie blijven duimen en hoop over een tijdje foto's te zien van een prachtige Fighter galoperend in de wei. Als hij in 2008 gekeurd wordt mag hij mijn merrie dekken. Wat een sterk karakter heeft hij getoond de afgelopen dagen!!!

regina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 08:58

wat fijn dat de beentjes weer beter zijn geworden.

ik weet zeker dat ze binnenkort op 180 graden staan hoor!

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 09:03

Ahhh gelukkig... Hopen dat het zo goed vooruit blijft gaan en dat ze straks lekker in hun weitje kunnen rennen! Ja
Heel veel sterkte nog, dit is een hele moeilijke tijd voor jullie.. Ach gut

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 09:33

geweldig dat het zo goed gaat. Fighter moet het gewoon redden en het ziet er goed uit.

Ik denk dat je straks een hele grote boktmeeting krijgt Libke. Iedereen wil dit wondertje aanschouwen.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 09:46

Heb nu pas het verhaal gelezen, verschrikkelijk zeg, maar geweldig dat het nu zo goed gaat!
Ik vind het knap van Fighter dat hij heeft doorgezet maar nog knapper van jou! Dat je dat allemaal aan kun (ook emotioneel enz.) vind ik erg knap!
Ik hoop echt voor je dat het helemaal goed mag komen met fighter maar ik denk het wel, hij komt er wel vooral door jou liefde die je hem geef!!!

Ik heb thuis een kalf gehad die aan het ene been nét geen hoek van 180 graden kon maken en het andere been net zo hield als Fighter met z'n linker..
Die heb ik elke dag een stuk of 10 keer dat been laten strekken en masseren enz. enz. We hadden ook zo'n takel gemaakt die dat kalf moest optillen en dat ie dan nog net met z'n poten op de grond kan staan en dat dan ook weer een paar keer per dag. Verder had ik hem op zand neergezet zodat hij goede grip had onder z'n poten.
Dat kalf is er helemaal bovenop gekomen en huppelde een jaar later vrolijk door de wei. (wel met een (zeer) kleine beenafwijking aan het linker voorbeen..
Maar bij Fighter is het toch wel wat erger en ik vind het dus zeer knap van 'm!

Ik blijf voor jullie duimen!

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 10:03

ik heb net het hele verhaal gelezen en ik wens alle geluk op de wereld dat het helemaal goed komt met deze sterke jongen!!

krissie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 10:05

Ik heb net ook het hele verhaal gelezen, wat verschrikkelijk, maar ik merk dat Fighter, een echte vechter is... Ik hoop dat ie er weer helemaal boven op komt..
Ik ga echt voor jullie duimen, en ik blijf hem volgen Haha!

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 10:29

Hij is er bijna, maar nog niet helemaal.. Blihven doorvechten Fighter!! En heel Bokt blijven duimen! Ja

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 11:09

Wat een verhaal.
Ik vind het zo fijn voor je dat ie lekker opknapt!
En ik blijf duimen dat het helemaal beter wordt! Ja

besita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-05 11:20

Ben er net van terug ,hij is vannacht terug !!!!een paar keer !!! gaan staan .
Toen ik de box deur open deed werd ik begroet met een hinnik en ....had nog net de tijd om de Digi te nemen ...deze nog wankelende weliswaar staande Fighter .Hij blijft in deze positie al een paar minuutjes staan en hinnikt daarbij vrolijk van :Kijk mama wat ik al kan !!
Afbeelding

Afbeelding
meer foto's later blijkbaar heb ik de opslaglimiet bereikt ,maar ik moet nu op concours ,en daarbij bokt is weer wit en leest dus niet prettig
als ie eenmaal goed staat zullen de pezen helemaal goedkomen zeggen de artsen ,zou kunnen dat ie een beetje knikkende knietjes aan overhoudt maar daar zal ie geen last van hebben ;Verder zal er waarschijnlijk volgende week twee ijzertjes onder geplaatst worden om de pezen op de juiste manier te doen werken !!

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 11:23

wat een zielig verhaal Verdrietig..
ik snap best dat je jezelf de schuld wil geven omdat dat gewoon gemakkelijk is ..
maar hier kan jij helemaal niets aan doen 2 veulens in een keer en je hebt zelf nog geprobeerd het in leven te houden dat vind ik echt knap dat je niet in paniek raakte enzo en niets deed.., maar jij deed juist wel wat !
ik hoop voor je dat het andere veulentje fighter het haalt Lachen
en heeel veel sterkte
Lovers

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 11:23

Wauw Lovers Echt een knappe knul dat hij zo vecht en doorzet!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 11:24

Jippie.....wat geweldig!!!!!! dit gaat de goede kant uit..............
ik word er helemaal vrolijk van.

Toch blijf ik door gaan met duimen hoor.

Poohbeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 11:26

Super om te zien dat de kleine staat zo zeg.