Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mac schreef:@Odess: ik kan op de foto niet echt zien wat je bedoelt, maar drachtige merries willen nog wel eens last krijgen van vochtophopingen (oedeem) voor hun uier, maar dat is meestal pas wat later in de dracht. Dit kan geen kwaad als het binnen proporties blijft. Overigens is het lichaam onder invloed van de verandering in de hormonen ook heel erg aan het "werk" en dan kun je allerlei veranderingen krijgen.
Tinne"]
Wat hebben die van jou nog een glad velletje, zien er goed uit allebei
[/quote]
Thanks. Ik denk dat het wel komt doordat de zon er lekker warm op stond te schijnen ... dan gaat het haar wat platter liggen ... vooral Lee heeft altijd wat moeite met de herfst en ik vind haar momenteel zelfs een beetje dofjes
. Pepsi glanst eigenlijk altijd, ook al heb je d'r in geen dagen gepoetst.
[quote="Jeddah schreef:Dat koppie van Lee...................... tja, nadat ik haar in real life gezien heb, ben ik gewoon verliefd , die oortjes!!!!!!!!!!!!!!!
paardenmaf schreef:onze mama merrie heeft dat bij de eertse dracht gekregen (6 nu 17) en dat is nooit meer overgegaan! afgelopen zomer begon ze zelfs te kegelen!! Ze had zo een adoptie veulentje kunnen nemen!!! tweede en laatste dracht is ongeveer 8 jaar terug!!
Mac schreef:Het paard van een vriendin van mij heeft ook nog steeds enorme uiers en zij geeft ook nog melk. Het laatste veulen is inmiddels ook al weer ruimschoots onder het zadel...
Nimber schreef:wbt het baasje die is nu al zowat een zenuwinzinking nabij dus ik vrees dat het niet meer goed gaat komen omdat ik toch nog 4 maand moet wachten.Volgens mij trek ik dat geestelijk nietzucht hoe zal het eruit zien is het een hij of een zij....
jeddah schreef:Welcome to the Club!! Zo zitten we allemaal! Ik ben gewoon straks blij als de feestdagen er zijn, hopelijk gaat dat allemaal lekker snel, snel
voorbij en dan is het al bijna zover!! Ik kan ook niet wachten
!!!!!!!!!!
vrijalover schreef:Wat appart he, je kunt ze goed gebruiken als pleegmoeders!
Daar kan je nog best heel wat veulens mee redden! En hoeft je merrie het veulen niet zelf te dragen
Bij onze merries gaat de uier al vrij snel weg! Na een maandje is er niet veel meer aan te zien!
jeddah schreef:Welcome to the Club!! Zo zitten we allemaal! Ik ben gewoon straks blij als de feestdagen er zijn, hopelijk gaat dat allemaal lekker snel, snel
voorbij en dan is het al bijna zover!! Ik kan ook niet wachten
!!!!!!!!!!