Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik ga voor jullie duimen
 ik ga voor jullie duimen                                                         

nadeel dat we op einde /begin route zitten
 nadeel dat we op einde /begin route zitten                                                         

Sommige van jullie  hebben ook meerdere merries, misschien had in een excel bij moeten doen met een samenvatting om het bij te houden
 Sommige van jullie  hebben ook meerdere merries, misschien had in een excel bij moeten doen met een samenvatting om het bij te houden   . Dus helaas geen commentaar 'op de man' maar ik leef wel met iedereen mee.
 . Dus helaas geen commentaar 'op de man' maar ik leef wel met iedereen mee.   Zie ook dat het bij Seven iig al is gelukt, gefeliciteerd iedereen die nu al onder de pannen zit!
 Zie ook dat het bij Seven iig al is gelukt, gefeliciteerd iedereen die nu al onder de pannen zit! Vandaag 2de check, hoop op het laatste uiteraard. Het weer werkt inderdaad ook niet mee, met kou en regen heb ik ook geen zin in rollebollen.
 Vandaag 2de check, hoop op het laatste uiteraard. Het weer werkt inderdaad ook niet mee, met kou en regen heb ik ook geen zin in rollebollen.   

. (En dus ja, AM, nu wel gelijk eerste poging).
 . (En dus ja, AM, nu wel gelijk eerste poging).