Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ze staat nu wel bij de fokker dus die vond het ook heel leuk om haar nu op stal te hebben en terug te zien                                                         
 Thuis niets aan haar gedrag gemerkt, maar toen ze even bij de hengstenhouder op stal moest wachten, was ze ineens continu plasjes aan het doen. Toch wel betrapt op hengstigheid dus.  

heb haar nu op Pavo fertile, en hij raadde aan om met 2wk weer eens te kijken (volgende week dus) of eerder indien ze eerder hengstig toont. Vooralsnog niks, de andere 2 dames op stal al een aantal keer hengstig gezien.

Quir schreef:Welke hengst wordt het LaDonna?
Hier is het vooral nog even wachten, vind het nu nog te vroeg. Begin volgende maand op zijn vroegst pas. De merrie die drachtig was is afgelopen vrijdag bevallen, maar met die wacht ik ook 2 hengstigheden (veulen hengstigheid sowieso en de 30 dagen sla ik ook over).

Was geen goede hengstigheid volgens de DA. Nu gaan we over twee weken weer terug.
. Het is dus nog een vrij jonge hengst?
 fijn dat ze geinsenimeerd is, hopen dat het ei snel weg is. 
 maar ze is dus wel oke nu voor een veulen te dragen? Ik zou nog even wachten of de fertile wat doet en dan eventueel hengstig spuiten als het niks doet.
. Vandaag wou ze nog wat snuffelen met de hengst maar ze knipperde niet meer dus die is ook klaar. Volgende week kunnen we Suzy en fleur alweer opnieuw schouwen. Gaat snel hoor de tijd 
 Fleur zou vandaag over de staldeur gekomen zijn om de hengst te bijten toen ik langsliep zo chagerijnig is ze. Terwijl dat normaal een hele lieve en onderdanige merrie is 
 .