Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cioccolato schreef:Veulens en zand is ook gewoon eigenlijk geen combinatie.. wel om even de benen te strekken oid maar zeker niet voor constant of zonder veel toezicht.
Ik snap niet waarom ze het zo interessant vinden, maar ze zitten vaak met hun snoet overal aan. En een hap zand nemen en dan laten vallen schiet alsnog niet op, dan komt er nog veel zand binnen.
Hopelijk knapt ie snel op! Als ie niet ziek is, zou je zeggen dat het goed gaat nu toch?
For_Que schreef:Cioccolato schreef:Veulens en zand is ook gewoon eigenlijk geen combinatie.. wel om even de benen te strekken oid maar zeker niet voor constant of zonder veel toezicht.
Ik snap niet waarom ze het zo interessant vinden, maar ze zitten vaak met hun snoet overal aan. En een hap zand nemen en dan laten vallen schiet alsnog niet op, dan komt er nog veel zand binnen.
Hopelijk knapt ie snel op! Als ie niet ziek is, zou je zeggen dat het goed gaat nu toch?
Ik heb aan veel dingen gedacht die er mis konden gaan maar dit had ik helaas niet aan zien komen…
Ja probleem is de doorbloeding gaat stagneren in de darm als dat zand blijft liggen de darm zou ook kunnen scheuren door het gewicht van het zand en de schurende werking van het zand ivm de hoeveelheid zand