Hier nog niks aan de hand. Lana uier is wel bijna vol maar nog kreeg er met moeite 1 drupje uit wat 7.5 was. Dus nog even geduld. Aimee helemaal weinig uier Maja dat is een maiden.
Gefeliciteerd allemaal! Ik kom me op het laatste moment ook melden en meepraten! We verwachten in totaal 6 veulens dit jaar bij ons op stal! Fionda zit vandaag op dag 321 en dus al veilig! Heeeeel benieuwd wat eruit gaat komen (voorlopig komt er alleen nog maar haar uit )
Fionda is een winterzauber x nabucco en drachtig van Alpenschnee!
De avond is goed begonnen van de babyboom wie weet komen er nog meer bij ! Van harte gefeliciteerd alle 3 hopelijk bij de laatste 2 ook alles goed gegaan en ben snel benieuwd naar foto's
Daar zijn al de eerste veulens! Gefeliciteerd DDDara, Kabayo & Cio!! Foto’s???
Kabayo
Geplaatst: 22-03-21 03:57
Ik zag haar steeds liggen en staan op de camera. Op een gegeven moment iets wits. Dus er heen gerend en mijn moeder gebeld. Echt binnen 3 seconden was ie er. Ik heb het vlies gebroken en viezigheid uit zijn neus gehaald. Heb zijn eerste ademhaling gezien Staan ging al vrij vlot. Even ondersteund.
En de eerste stappen, bokken en nu zelfs racen door de box. Hij is heel wakker. Hinnekte 5 minuten na de geboorte al Heeft al een flinke poep gedaan. Denk dat alle pek er al af is.
Hij had alleen nog wat moeite met tepel vinden. Was wat dommig Gelukkig is dit ook vrij snel gekomen.
Nu nog wachten op een plas en de nageboorte. En ik moet 6 uur weer van bed voor het werk
Hij heet Silvester Thys E Thys heet mijn pake en is mijn broers 2e naam!
Ze stond snel op. Daardoor bloedde de nageboorte eerst wel. Gelukkig na zo'n 10 min gestopt met bloeden En lekker drinken!
En Icecrystal, vind ik iig totaal niet erg hoor ik hou van plaatjes bij het lezen en moet hier nog wel een paar maand wachten op mijn veulens(zijn beide pas 7 juli uitgerekend), dus geniet graag mee van jullie foto's