Woogy gefeliciteerd!!! Hier mogen beide dames helaas nog niet naar hun date waar ik stiekem wel van baal... heb ik twee lege merries die op date gaan, kunnen ze alsnog niet vroeg omdat hengsthouder(s) pas tegen mei willen Althans de ene sowieso, de ander wacht ik nog af wanneer ze mag komen...
Onwijs bedankt allemaal, 25 februari staat ze uitgeteld dus we hebben nog wel even te gaan Zou wel briljant zijn als ze ook werkelijk op de 25ste bevalt. Onze eerste Pris baby(Mash'isk) is nameijk op de 25te geboren
Vulina, hoop dat de zwemmers hun ding doen! Al dragen ze dan enorm lang, dan is het nog wel redelijk op tijd
Muronia
Geplaatst: 06-04-18 15:56
Gefeliciteerd Woogy!
Nou ik ga 1 combinatie verklappen voor mij dit jaar hoor . Ik wil de merrie pas in mei bij de hengst hebben, maar ik ben er wel over uit wat het gaat worden:
Wainonia (Oliver v. Voltaire x Wolfgang v. Farn)
keer
Houston (Belisar v. Saros x Pion v. Abgar)
Dit wordt dus een diepvries-inseminatie aangezien Houston in 2016 zelf is overleden. Houston kan het achterbeengebruik en de bovenlijn van mijn merrie sterk verbeteren en ik ben heel benieuwd wat er uit deze combinatie komt.
Leuke combi murosch! Klinkt altijd zo gek ; wat hij gaat verbeteren. Hij is er natuurlijk niet meer Wat is je doel met het veulen? voor jezelf aanhouden of voor verkoop?
Ik weet dat dat de aandachtspunten zijn inderdaad. Merrie is niet supergroot (1.61) en ook niet de makkelijkste voor iedereen, maar ik denk zij qua karakter een houston had kunnen zijn (ik heb veel rondgelezen erover, ook hier op bokt). Het is een karakter waar je van houdt of niet. Maar.. ze komt uit een vreselijk brave moeder en ze heeft ook 1 veulen gehad en die is net zo braaf en makkelijk. Dus ja, ik durf het er wel mee aan. Haar nakomeling is nu trouwens zelf al 1.67 en wordt maandag 3, dus ze kan ook wel maat fokken. Weet je, het blijft toch gokken..
Fotsy
Geplaatst: 06-04-18 17:19
WoW leuke combi Murosch. Ziet er prachtige hengst uit.
woogy begrijpelijk
Jeetje Linda das minder zeg.
Hier gaan we tot eind april nog wachten en dan starten we. Het blijft ook altijd gokken wanneer je nou best start of niet pfff moeilijk
Paint_Lover
Geplaatst: 06-04-18 21:41
Hier ook zeker wachten tot eind april/begin mei....