Peanutbutter schreef:Het gaat toch niet over het stemmen ?????
Ben ik nu scheel of gaat het over het aanmelden van de veulens..![]()
![]()
mijn idee... ik snap ook niet goed waarom het steeds over het stemmen gaat.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
secricible schreef:Peanutbutter schreef:Het gaat toch niet over het stemmen ?????
Ben ik nu scheel of gaat het over het aanmelden van de veulens..![]()
![]()
mijn idee... ik snap ook niet goed waarom het steeds over het stemmen gaat.

Mars schreef:Het zou idd veel leuker zijn als het echt wat gelijker op zou gaan en men stemt op het leukste veulen ipv vanuit de vriendjespolitiek.
Salsa schreef:Zou leuk zijn als iedereen gewoon voor zijn oprechte mening zou stemmen en daar ook niet om veroordeeld wordt.
peach2001 schreef:secricible schreef:Het ging om het aantal aanmeldingen, dus dan zou jou advies zijn "dan geef je je toch niet op". En dat is juist wat er gebeurt. En daarom komt de vraag "waarom geven zo weinig mensen zich nog op?" Nou, omdat die vraag gesteld wordt antwoorden mensen daarop. Of zie ik dat nu zo gek?
actie-reactie. als mensen die nu niet stemmen omdat.. wel stemmen en daardoor de gedoopverfde winnaar misschien met de hakken over de sloot wint of zelfs helemaal niet, dan wordt het ook weer interessanter om op te geven.
Neonlight schreef:Voor iedereen heeft de veulenverkiezing een andere betekenis. Voor sommigen is het het mooiste veulen, voor anderen het veulen die ze het grappigste vinden, voor weer anderen het veulen wat ze al tijden volgen op bokt, en ga zo maar door. En dat kan allemaal, het is een bokt veulen verkiezing, en niet specifiek "welke is het beste gefokt" of "welke heeft het mooiste koppie" of "welke is het zieligste". Het is een verkiezing voor alle bokkers.
fokfanaat schreef:voor mij is het een verkiezing voor het mooiste veulen en omdat in de praktijk de laatste jaren niet meer is doe ik niet meer mee, niet opgeven en ook niet stemmen,
En zelfs Tankje heeft een eervolle vermelding gekregen van een bokker -hoewel ik hem niet had opgegeven- geweldig is dat 
. Ik weet nog wel dat ik een stuk of tien pagina's aan veulens door moest bladeren, zo leuk
. Waar dat precies aan ligt? Dat komt in dit topic denk ik prima naar voren.
. KittyDylan schreef:Ondanks het toch duidelijk is wie er gaat winnen heb ik mijn veulen toch opgegeven. Gewoon omdat het kan.
Ik denk inderdaad omdat het toch gaat om wie het populairste is.