Pap probeert ze online te krijgen dan zet ik het op de website denk ik! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pap probeert ze online te krijgen dan zet ik het op de website denk ik! 

Cemlys schreef:Idd verminderde weerstand is vaak de oorzaak, geen idee waar die dingen dan ineens vandaan komen, ik heb ze 3keer gehad, altijd bij jonge pony, eigelijk nooit problemen gehad om ze ook weer weg te krijgen (ik spuit een keer frontline en die dingen zijn weg). dekens moet je uiteraard wel even goed wassen. Toen hebben ze wel eens op de manege mn deken gejat, incl luizen natuurlijk, gnagna zal ze leren...

)

Mooi beeld hoor.

Die kop van Jill. En dan die blik van Dazzle erbij 
Zoals ik al schreef: Ik laat hem gewoon komen voor Fiore en dan vraag ik of hij even wil kijken en Dais wordt toch zonder verdoving gedaan, dus dat komt wel goed. Ik maak me meer zorgen om Draakkie Fi 
En toch zie je ook verschil aan de voor- en achterkant van het uier hoor.

Dat kan nooit lang meer duren.
En gelukkig bevalt ze meestal rond de 315-320 dagen, maar ik ben blij dat ik Aziza eerst nog heb. 
Het regende op dat moment gelukkig ook niet hard, dus ze gaan een paar uur later binnen. Normaal zouden ze ook gewoon buiten blijven met dit weer, maar ik wilde Aziza wel binnen hebben zodra ze geen zin meer heeft om buiten te staan.
Al zou ik zelf eerder gokken op maandag of dinsdag, maar ik weet niet hoe lang ze nog zin heeft om het binnen te houden.