jolandje schreef:dit was bij onze merrie ook zo, maar dat vlies moet eraf, of de merrie moet het opeten, maar mijn merrie deed dat niet, als je het er dan niet af haalt kan hij niet staan, ik hoop dat er snel iemand komt
Even natuur z'n tijd geven

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
takkie_muis schreef:Idd het hoofd is vrij dat heeft ze al goed gedaan , als ze even high doen dan weet de eigenaar het dan krijgt ie wel alarm
JoyCiej007 schreef:Cayenne schreef:Klopt het landnummer wel?
Nou, ik heb zojuist gebeld....... kreeg iemand aan de lijn en die antwoordde alleen maar 'yes yes' 'yes', toen ik in engels vertelde dat ik belde vanuit NL omdat hun merrie Michelle zojuist was bevallen en ik (en vele anderen) zich afvroegen of ze daar vanaf wisten. 'yes yes'.
Nouja, heb ze maar 'good luck' gewenst en opgehangen.
geen bedankje of niets.
doe ik ook niet zomaar meer![]()
p.s. Cayenne, er stond geen landnummer voor, die bleek 0061 te zijn. Heb 't op deze manier gedaan:
http://www.hallobuitenland.nl/landnummer-van/australie
Dan kun je goedkoper bellen via een 0900 nummer vanaf je eigen telefoon.
jolandje schreef:ja de natuur doet het meestal goed, maar bij ons zat het vlies er ook zo om en dat betekend dat de hele navelstreng en alles er nog aan zit en als dat er nu niet afkomt kan het gaan bloeden, ik heb er toen een navelklem opgezet en de streng afgeknipt
JoyCiej007 schreef:jolandje schreef:ja de natuur doet het meestal goed, maar bij ons zat het vlies er ook zo om en dat betekend dat de hele navelstreng en alles er nog aan zit en als dat er nu niet afkomt kan het gaan bloeden, ik heb er toen een navelklem opgezet en de streng afgeknipt
Ja daarom, en daarbij, kliniek of niet, als mensen er bewust voor kiezen om hun merrie onder cam te zetten en (tegen betaling) hun cam ter beschikking te stellen voor kijkers op marestare, dan doe je dat niet puur voor de 'lol' van anderen lijkt mij, maar ook omdat je het zelf prettig vind als mensen mee kijken, mee waken en evt. waarschuwen, dat is juist ook een beetje de opzet van het hele systeem lijkt mij.
Rivaldo schreef:Humans are on the way to check....all is well...the baby's nose was out of the sack from the beginning. It was just stuck on the top of it's head but was breathing just fine. Most of the time humans are not needed to help in the birthing process...but when we are needed we are REALLY needed...and it could be a life or death situation. That is what is so great about marestare. I am sure the staff was watching just like us and knew that all was well. They might as well go back to sleep now and check the gender at their normal work hours.
JoyCiej007 schreef:Je mag niet voor niets niet meer teksten en/of afbeeldingen kopieeren en plakken vanuit marestare, krijg je zelfs een waarschuwing voor. een niet al te letterlijke vertaling mag dan nog wel.........
dus vind dit toch niet zo netjes (al is het vast goedbedoeld).
JoyCiej007 schreef:Rivaldo schreef:Humans are on the way to check....all is well...the baby's nose was out of the sack from the beginning. It was just stuck on the top of it's head but was breathing just fine. Most of the time humans are not needed to help in the birthing process...but when we are needed we are REALLY needed...and it could be a life or death situation. That is what is so great about marestare. I am sure the staff was watching just like us and knew that all was well. They might as well go back to sleep now and check the gender at their normal work hours.
Je mag niet voor niets niet meer teksten en/of afbeeldingen kopieeren en plakken vanuit marestare, krijg je zelfs een waarschuwing voor. een niet al te letterlijke vertaling mag dan nog wel.........
dus vind dit toch niet zo netjes (al is het vast goedbedoeld).
Rivaldo schreef:Ik denk niet dat dat over zulke berichten gaat, meer voor foto's en dergelijke, maar zal in vervolg gewoon vertalen