Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Woogy schreef:5 en 10 juni zouden de wijfjes weer in cyclus moeten komen. Normaal hoop ik nooit(hoop brengt teleurstelling) maar nu hoop ik echt dat de hengstigheid uitblijft en beide mooierds drachtig zijn!!
_Patrick_ schreef:Er zijn hier mensen die hun merrie laten dekken via KI? brengen jullie dan de merrie naar het KI station of laten jullie het juist thuis doen?
Wanneer brengen jullie jullie merrie dan naar het KI station?
Jibbel schreef:Haha, ik kan ook niks weg doen, dus daarom mag het bij voorbaad al blijven
En hoe leuk is het om je allereerste, zelfgefokte veulen te houden? (Goede reden!)

_Patrick_ schreef:Er zijn hier mensen die hun merrie laten dekken via KI? brengen jullie dan de merrie naar het KI station of laten jullie het juist thuis doen?
Wanneer brengen jullie jullie merrie dan naar het KI station?
Als schim dan de 27e gedekt wordt en pakt, dan komen ze wsl toch weer allemaal binnen een maand, da's nog altijd goed te doen 
)
ik hoop dat er hier nu ook een drachtig gaat worden.. Mijn Champie is nog steeds niet hengstig.. Moet toch wel gebeuren nu anders heeft de dekking van haar half broer dadelijk gepakt

) en dan de volgende hengstigheid terug dekken..
hij zei wel dat het nog vroeg genoeg in het seizoen was en dit probleem heeft niets met haar leeftijd te maken, is gewoon brute pech! Deze DA komt als ze hengstig is, thuis scannen om te kijken wanneer ze naar de hengst kan.

De DA's exacte woorden na 2 minuten waren "Het is geloof ik geen simpele tante he?" 
Ayasha
kan me voorstellen hoor dat je reuze teleurgesteld bent.
Die zei van een hengstigheid over te slaan..