Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RosiePosie schreef:Gaat het er nu om wie gelijk krijgt over weke kliniek het best is, of over een eigenaresse van een veulen met een groot probleem dat opgelost moet worden?
Een probleem waar ze ongeveer alles aan doet wat ze kan bedenken... en nee, niet alle oplossingen tegelijk, dat lijkt me ook ondoenlijk.
Geef constructieve informatie, of houd je mond als je niets beters te doen hebt dan haar aan te vallen omtrent haar keuzes. Ik ben blij dat ik niet in haar schoenen sta.
Veel succes TS, hoop dat het op welke manier dan ook goed komt. 'Houd moed!' zou mijn opa zeggen
Giolli schreef:Ik heb in totaal al meer dan 14 berichtjes gekregen over Eric Laarakker.
Nu Utrecht gewoon afgevallen is, wil ik dit wel heel graag proberen. (Mocht het niet te gek uit het kostenplaatje lopen, wat ik niet aan neem van een holistische arts die wie weet aan huis komt? Neem aan dat dat niet boven de 2, 3000 gaat lopen...)
Als dat dan niet mag baten, dan weet ik dat ik er alles aan gedaan heb.
En Martien, Bedankt.
Giolli schreef:Ik heb in totaal al meer dan 14 berichtjes gekregen over Eric Laarakker.
Nu Utrecht gewoon afgevallen is, wil ik dit wel heel graag proberen. (Mocht het niet te gek uit het kostenplaatje lopen, wat ik niet aan neem van een holistische arts die wie weet aan huis komt? Neem aan dat dat niet boven de 2, 3000 gaat lopen...)
Als dat dan niet mag baten, dan weet ik dat ik er alles aan gedaan heb.
En Martien, Bedankt.
tita schreef:OMG
Bespaar je aub de ellende van Laarakkers, dit gaat je echt veel geld kosten ik was met 2 behandelingen daar ruim 600 euro kwijt en de 3e ging ook nog eens 250 euro kosten.
Dit is medisch en je bent medisch nog helemaal niet klaar, Laarakkers is holistisch
Je moet het zelf weten maar denk niet dat je daar ff snel mee klaar bent en als Utrecht tever weg voor je is, wat is Laarakkers dan?
Je kunt ze op locatie laten komen maar eerlijk is eerlijk dan is de service niet zo als op hun eigen terrein.
Ik denk nogmaals dat Utrecht laatste voor je is.
MarjanB schreef:Het hele been lijkt wel anders ontwikkeld te zijn op de 2e foto. Haar hoef lijkt ook groter, klopt dat? Wel zielig zeg! Hoop dat de AB aanslaat!
tita schreef:Waar baseer je op dat Utrecht uitgesloten is. Kan me niet voorstellen dat Utrecht zegt...niks aan te doen, Zeddam heeft IMO al fouten gemaakt. Zij kunnen zoveel zeggen.
Misschien zelf contact opnemen met Utrecht en deze foto's doorsturen en je verhaal erbij maar ik zou naar Utrecht gaan voor een SO want dat heb je niet gedaan.
En er iid rekening mee houden dat het einde is maar als je naar Laarakkers gaat reken er maar op dat je minimaal 3-6x terug moet komen, je krijgt allerlei pillen mee die prijzig zijn en ondertussen weet je nog niks over het been.
Goed is een lastige situatie en ik snap dat je het beste met je veulen voor hebt, maar zo op pijnstillers laten staanzou ik niet doen ik zou willen weten wat er aan de hand is en daar is onderzoek voor nodig.