Misschien even naar utrecht bellen, daar zijn ze toen per toeval er achter gekomen dat mijn paard ook zo was. En ik had het al gezegt ,mijn paard was totaal niet lastig en stond gewoon met andere paarden buiten. Hij was op papier gewoon een ruin en was ook nog ster.
Op de stal waar ik vroeger mijn pony had staan hadden ze een fjord die hemafrodiet was. Is er 25 mee geworden. Paard kon zich gedragen als een merrie (schijnhengstigheid), maar zodra er hengstige merries in de buurt waren dan showde hij/zij weer. Als ze naar het geslacht vroegen: ' eh HET!'
Bij deze een paar totaal plaatjes van...... tadaaaa " SPECIAL EDITION " Het drinkt, speelt, poept en plast als de beste. Vind het geweldig om mama te pesten en valt dan als een blok in slaap. "Het" heeft trouwens wel uiers.....
Laatst bijgewerkt door KN2011 op 25-05-12 16:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Zij/hij/het is wel enorm aandoenlijk! Fijn dat het zo goed gaat!!
nynke55
Geplaatst: 25-05-12 16:30
Aaaaah
"Het" is mooi!!!
wiske23
Geplaatst: 25-05-12 16:33
Echt leuk en een hele mooie naam
grauwman
Geplaatst: 25-05-12 16:35
Het is inderdaad een schatje om te zien. Gelukkig is 'het' verder gezond.
Jes
Geplaatst: 25-05-12 16:36
Wat een schatje! En een toepasselijke naam! Bijna elk hengst veulen heeft uiers, dus dat zegt helaas niets.
tjady
Geplaatst: 25-05-12 17:02
Ohhhhh wat een knapperd!!! Op slag Mams is ook een mooi om te zien hoor. Die prachtige manen! De naam is heel leuk, hoop dat zo lekker goed blijft gaan.
Colorado
Geplaatst: 25-05-12 17:06
Wat bizar en wat een schatje. Ik denk dat als je het verhaal erbij verteld dat er best een plekje voor hem (het ) te vinden moet zijn. Weet je al iets meer over de 'mogelijke toekomstige kwaliteit' van zijn leven?
jamiroquai
Geplaatst: 25-05-12 17:08
Wat een schattig veulen! Ik zou een fijn paardje niet laten staan omdat het geslacht niet duidelijk is. Als het een lieve pony is, is dat toch genoeg? Er zal echt wel belangstelling voor zijn!
Saarin
Geplaatst: 25-05-12 17:13
Wat een schatje zeg.. En mams is ook een knapperd met die enorme manenbos! Ik zou het gewoon aanzien, 'het' is gezond en er zijn vast mensen die 'het' willen opvangen. In deze situatie zou inslapen niet gelijk bij mij opkomen, het is verder kerngezond. Geniet maar lekker van je kleintje!
Wat een schatje, en wat apart had er nog nooit van gehoord of gezien.
spatter
Geplaatst: 25-05-12 17:27
ten eerste gefeliciteerd met dit prachtige kleintje
als ik het goed begrijp is het meer een hij dan een zij ik weet niet of het ooit geruind kan worden maar anders heb je gewoon een apart hengstje hij kan in ieder geval hengst blijven en toch bij de merries lopen want dekken kan hij niet, eigenlijk is dit makkelijker als een hengstje
ik heb zelf een kween geit gehad, geweldig dier de kracht van een bok maar geitachtig verder in gedrag
Gefeliciteerd met het kleintje! Heel bijzonder en interessant om te zien. Ik had bij paarden nog nooit van een hermafrodiet gehoord, wist niet dat het bestond. Hopelijk ondervindt hij/zij er niet teveel last van later wanneer de hormonen beginnen opspelen.
Het is wel een erg leuk ding om te zien. Ben benieuwd wat de toekomst brengt. Erg leuke en toepasselijke naam ook. Succes ermee!