Fanny slaapt geloof ik op haar favo plekje, daar lag ze vanmorgen ook al... Ze zullen zo wel een keer komen voeren... Of ben ik uit de tijdsverschillen??
Teigetje008
Geplaatst: 07-01-12 18:28
rosslover schreef:
ik ook waar moet je jureren teigetje ik heb de 22ste wedstrijd
ook bij ons op de manege. We hadden zo veel aanmeldingen dat we de wedstrijd gesplitst hebben in 2 dagen. Ik ga de bixie, b zonder galop en de 18- categorieën jureren. Heb ik nu al enkele keren gedaan en is erg leuk!
Op McGuirre Ranch (als je het zo schrijft) moeten binnenkort aardig wat dieren bevallen, geiten en varkens dacht ik.
Teigetje008
Geplaatst: 07-01-12 18:37
rosslover schreef:
ik denk het ook dat ze zo gaan voeren. teigetje wij doen geen bixie maar fnrs. ik ben nu twee kjaar bezig elke keer doorgegaan en nu f5a met galop
ok, wij doen bixie, b zonder galop e.d. en dan gewoon B L1, L2, M1 enz. Bij deze onderlinge mogen de wedstrijdruiters ook meerijden mits ze een klasse hoger starten dan waarin ze officieel uitkomen. De FNRS diploma's en A,B,C-F dingen heb ik nooit goed gesnapt, ik zit daar helemaal niet in....sorry!
rosslover
Geplaatst: 07-01-12 18:38
@ kandor dat wist ik niet xD ik heb trouewens de bixie nooit gesnapt
fannie is wakker! een vriendin zegt dat ze voorweeen heeft xD
Teigetje008
Geplaatst: 07-01-12 18:43
rosslover schreef:
ik heb trouewens de bixie nooit gesnapt
Zo zie je maar dat we niet alles kunnen snappen, haha
ja xD ik heb de cam ook op een ander populair spel gezegd en daar zegt iedereen dat ze nu bevalt e dat het alarm niet werkt omdat het niet af is gegaan
mmm, volgens mij is die helemaal in dromenland...ze ligt iig te rustig om te gaan bevallen hoor.
Lukka
Geplaatst: 07-01-12 18:48
rosslover schreef:
ja xD ik heb de cam ook op een ander populair spel gezegd en daar zegt iedereen dat ze nu bevalt e dat het alarm niet werkt omdat het niet af is gegaan
Ik zit nu ook samen met 2 mensen op Howrse te kijken.