Ging het goed Marjolein?!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zeker voor een nieuw goedgekeurde hengst. Zal ook even zien of ik het in twee delen kan betalen, want totaal wordt het wel € 450,- samen incl. afdracht, verzenden en BTW. Dus even zien of ik wat kan regelen.
 Zeker voor een nieuw goedgekeurde hengst. Zal ook even zien of ik het in twee delen kan betalen, want totaal wordt het wel € 450,- samen incl. afdracht, verzenden en BTW. Dus even zien of ik wat kan regelen.  

daar zat ik ook eerst nog aan te denken als date voor Charlie
 daar zat ik ook eerst nog aan te denken als date voor Charlie  

marjolein88 schreef:Charaz: ik heb gelijk even je topic bekeken !! wat een leukerdje !
ja idd: voor dat geld heb je ook een dekking van P&P
 Prachtige hengst, maar ik ben van mening dat hij voor wat betreft de Welsh fokkerij niks meer kan toevoegen.
 Prachtige hengst, maar ik ben van mening dat hij voor wat betreft de Welsh fokkerij niks meer kan toevoegen.  Bovendien wil ik NWR fokken.
 Bovendien wil ik NWR fokken.  

We hebben er zelf ook een veulentje van op stal, lijkt alemaal wel goed, alleen komt uit een minder luxe merrie.
 We hebben er zelf ook een veulentje van op stal, lijkt alemaal wel goed, alleen komt uit een minder luxe merrie.  

De hengstenhouder zit hier dichtbij, zijn ook fotoklanten van mij, dus dat voelt ook beter dan sperma laten komen uit België, met het risico dat het nog een keer moet.
 De hengstenhouder zit hier dichtbij, zijn ook fotoklanten van mij, dus dat voelt ook beter dan sperma laten komen uit België, met het risico dat het nog een keer moet. Maargoed, ik neig nu al meer naar bovenstaand, als ik alle voor -en nadelen op een rij ga zetten.
 Maargoed, ik neig nu al meer naar bovenstaand, als ik alle voor -en nadelen op een rij ga zetten.                                                         
 Hoewel ik het wel moeilijk blijf vinden hoor.
 Hoewel ik het wel moeilijk blijf vinden hoor.  

Daar zal ook wel een deel van de twijfel over hem vandaan komen.
 Daar zal ook wel een deel van de twijfel over hem vandaan komen.