Ik hoop dat het dit jaar goed zal gaan met 't veulentje! Mooie hengst ook!
Tosadog
Geplaatst: 20-02-11 21:19
Ik heb de link inmiddels ook en blijf het nu volgen! Het wordt spannend!
melanie_h
Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-11 21:24
Bailymix, er ligt zaagsel als bodembedekking. Ze scharrelt met de bak hooi rond en daarom gaat het zaagsel ophopen waardoor de bodem zichtbaar word. Zal straks nog even wat extra zaagsel bijstrooien. Ik heb van de week rubberen staltegels gehaald die ik er nog in wil leggen en dan een lekker dikke laag zaagsel
E_nalanta, dank je, hij heeft ook een super lief karakter!
Hahaha, zit ik te kijken gaat het deurtje open hooi weer in de bak die aranka net de stal had doorgeschoven, lekker zaagsel erbij en ff knuffellen. Leuk hoor
melanie_h
Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-11 23:36
Ja ik had haar nog even wat extra zaagsel erbij gedaan. Had vanmiddag de natte plekken eruit gehaald en had nog niet bijgestrooid. En haar hooibak die ligt morgenvroeg toch ook weer op z'n kop ergens in de stal evengoed wel grappig dat er zoveel mensen toch kijken en de cam doet het nog steeds
Ze staat echt naar dat deurtje te kijken alsof ze denkt wanneer komt die terug met mijn bak
Bassenqua
Geplaatst: 21-02-11 04:19
Aranka staat zalig te dutten, hopst eens van haar ene achterbeentje op het andere maar is echt in rust! Als ze eens wist dat ze zo begluurt werd...dan diende ze een aanklacht in.
ook ik ben een stille meelezen/kijker. ze staat lekker rustig te kijken maar snelde ineen keer naar de deur/raam en staat vrolijk te kijken . (volgens mij heeft ze iemand gezien,hihi)