Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar die van mij gaat daarna de sport (ein-de-lijk) weer in! Het was de bedoeling eerst sportpredikaat te halen voor we een veulen zouden fokken, maar door allerlei tegenslag heb ik bar weinig kunnen rijden. Ze is nu al niet meer zo jong, maar ik wil haar toch graag weer gaan oppakken. 
Janine1989 schreef:Laten jullie je merrie na de dracht weer dekken?? Wij wouden het heel graag maar het kan helaas niet ivm met de operatie die mijn merrie krijgt over 5 maand
Iedereen zegt dat het de moeite waard is om met haar door te fokken dus als alles goed gaat wordt ze in 2011 weer gedekt

Maar eerst maar eens het veulentje er uit, er komt hier iig wel wat schot in de zaak ehh.. uier.. 
Dus geen veulen. Had zelf een gevoel van gisternacht, maar toen ik kwam dacht ik al van nou nee dus

Kga maar even aankleden, als ze nog lang ligt ga ik even kijken... Ze ligt normaal nooit, het is een echte alpha merrie die het liefst staand slaapt zodat ze bijna omvalt...
Gedaan met de spanning..
Nog geen tekenen van een naderende bevalling. *zucht*