Pluttersput schreef:Bij deze de laatste update over het veulen. Ik had gelijk. Geen bericht is slecht bericht.
Vannacht is voordat de dierenarts er was het veulen al overleden. Ik ben er echt ziek van. Ik snap gewoon niet hoe ik hier ooit nog overheen moet komen, ik heb mijn veulen vermoord...
jij bent het niet schult...het is waarschijnlijk een verbrieks fout geweest want het hoort niet zo te gaan is niet voor niks dat je het kan instellen.
Ik vind echt onwijs rot van alle kanten voor jou, de eigenaar, mama en het betreffende lieve veulentje.
zoiets is verschikkelijk ik weet het. ik heb een veulen die voor 1ste keer met mama buiten was een verschikkelijke val zien maken (ik vond het al een slechte wei om zoon wankel dier in te laten lopen daar ik dr nog mn nek bijna brak :S ) maar de man die de stallen daar doet en ze binnen/buiten zet zei dat ze daar moesten en denk ja hij werkt dr langer dan mij dus t zal wel goed zijn dan...dier druipte het bloed uit de mond tong er half uit (hij bleef na de val liggen dus ik rende erheen maar hij stond al op en liep naar mama dus denk god zij dank geen benen of nek gebroken) ik kwam daar dier helemaal in shok... niemand daar..ik snel hun gebelt en de da die gekomen, naar kliniek met hem (had tong bijna over/kaak gebroken en schedelfractuur) en helaas bij aankomst is hij overleden...kzie alles nog voor me...
ik wens je echt onwijs veel sterkte..jullie allemaal!!!