Tara van Weremere nog 41 dagen en Fleur van Weremere nog 91 dagen
Tara is zwart bont en Fleur is blauw bont

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, die van mij mag ik neit meer met hardere borstel op de buik poetsen, tut
 , die van mij mag ik neit meer met hardere borstel op de buik poetsen, tut  

fokfanaat schreef:ik zou dr heeel goed in de gaten gaan houden vanneke

. Ja als ze daar voer krijgen dan lopen ze het idd stuk. Bij mij ook bij de voerplek. Zou de merrie niet op het droge gaan liggen als ze veulent?
. Ja als ze daar voer krijgen dan lopen ze het idd stuk. Bij mij ook bij de voerplek. Zou de merrie niet op het droge gaan liggen als ze veulent?                                                         

is niet alleen haar buik, maar daar loopt ook een soort plaat, niet echt vocht, maar wel zo iets.
 is niet alleen haar buik, maar daar loopt ook een soort plaat, niet echt vocht, maar wel zo iets.

)
)

. Hier een nogal heftig weekje achter de rug, schoonvader is vorige week vrijdag vrij plotseling overleden. Dus heb de laatste pagina's van het oude topic ook nog niet bijgelezen
 . Hier een nogal heftig weekje achter de rug, schoonvader is vorige week vrijdag vrij plotseling overleden. Dus heb de laatste pagina's van het oude topic ook nog niet bijgelezen   . Iedereen met veulentjes, gefeliciteerd !
 . Iedereen met veulentjes, gefeliciteerd !