zal vanmiddag weer eens niewe fotos proberen te maken . madam word steeds boller .
Nickytje
Geplaatst: 10-03-09 15:29
Zo, weer 11 pagina's doorgeworsteld op zoek naar de foto's van het kleine gespuis... Zit 'ie' er nog gezellig in zeg! Veel beterschap met je longontsteking trouwens, da's ook geen pretje.
en ook ik kijk elke keer vol nieuwsgierigheid naar dit topic. En nog steeds niet! Ik heb zelfs al geprobeerd om een paar dagen niet te kijken, maar dat werkt ook niet
Hope2012
Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-09 19:34
nou ik weet niet of het positief niews is en of het betekend dat ze vanacht gaat bevallen .
maar ze was me toch een partij saggie net pfffff .
mocht niet uiers kijken buik voelen staart optillen helemaal niks . \en maar draaien en dreigen naar mij .
ook dr buurman mag niet bewegen of ademhalen want mevrouw bokt vol tegen stalwand of bijt onze bink in zijn neus . arme bink heeft het maar zwaar naast deze zwangere muts .
Zal ik ze even toefluisteren dat ze haar veulen moet uitpoepen
melanie3230
Geplaatst: 10-03-09 20:05
Hihi ik begon je topic te lezen, en ik dacht, dan kan ik aan het einde het vrolijke bericht lezen dat 'het' er is Niet dus... Ben benieuwd en ik duim voor je dat ze het zo snel mogelijk uitpoept!!
Hope2012
Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-09 20:11
chance schreef:
Zal ik ze even toefluisteren dat ze haar veulen moet uitpoepen
graag monique mischien dat ze naar jou wel luisterd haha
haha alle pagina's tot hier gelezen en die foto's lief maar ook wel zielig voor mini ,
is de dierenarts nog niet wezen komen kijken strax zit die vast en gedraaid dat die er daarom niet uit kan..
maar mag ik ook gokje doen ?? ik denk dat die woensdag 18 maart komt. ik weet niet waarom is gevoel denk ik haha laat me wel alles weten he :D ben benieuwd..