Als je al twee veulens dood hebt gehad (ik weet niet waardoor ze zijn overleden), realiseer je je misschien wel hoe teer een dergelijk veulen is. Iedereen die hier zijn bedenkingen uit is er niet uit om jullie de grond in te trappen, maar om jullie te doen inzien dat het heel gevaarlijk kan zijn. Ook al sta je er naast, ook al kun je meteen ingrijpen, het kan te laat zijn.
Geniet van jullie veulen, en ik hoop dat je de kritiek die wij hebben kunt plaatsen en ervan kunt leren. Niet alleen dat je een dergelijk halster niet om moet doen bij een pas geboren veulen, maar ook dat je kritisch naar je foto's kijkt die je op bokt zet.
tjesus.... kan het op bokt nou nooit eens zonder gezeik.... waarom het geluk en plezier van iemand bederven!! Cassidy ga eens lekker op boksen ofzo en daar je frustraties uiten ipv in topics van mensen die gewoon heerlijk willen genieten van foto's.....
Dit gaat weer helemaal nergens over!!!!!!!! Na al het leed wat ze hebben gehad kunnen ze nu eindelijk eens genieten van een prachtig gezond mannetje en dan krijg je zoiets over je heen! Ik heb de foto's nog niet eens gezien maar ik begrijp de reactie van LordJ volkomen! Als je nou commentaar hebt, doe dat dan vervolgens ff via PB.
Meid geniet van het mannetje en ik spreek je snel weer
Ik snap het niet?? Ik bedoelde het absoluut niet als kritiek, maar als raad/advies.. Als dat al niet mag, schiet mij dan maar lek. Net als mensen die mij met raad bijstaan v.w.b. Hope en haar liesbreuk. Meer mensen zien meer..
Alsnog veel plezier met je kleine man, en hopelijk zie je nog wel in dat we het niet zo bedoelen als jij denkt, en dat we het juist voor je kleine mannetje zeggen.
Ik heb de foto's ook (jammer genoeg) niet gezien, ik wil je toch feliciteren met jullie ventje Ik ben heel benieuwd naar de foto's maar snap je reactie volkomen!
Misschien dat ik jullie ventje ooit nog kan bewonderen hier via bokt
gut gut gut het zal Cassidy weer eens niet zijn, zij die zonder zonde is werpe de eerste steen! Heb je geen hengsten om af te kraken dan zoek je wel weer iemand anders, bah misselijk word ik van jouw soort mensen.
Vrij vertaald, voor de mensen die de Engelse taal niet machtig zijn.
"Wees wie je bent en zegt wat je denkt, omdat de mensen die belangrijk zijn het niet erg vinden, en de mensen die het erg vinden niet belangrijk zijn."
*Edit: smilie toegevoegd.
Laatst bijgewerkt door Cassidy op 13-07-08 13:27, in het totaal 2 keer bewerkt
Anyway, kritiek incasseren is nooit leuk, aan degene die het krijgt om er wat mee te doen. Dat geld voor mij, Ciara en de ts. Maar de adviezen die in dit topic gegeven zijn, zijn niet alleen maar om de ts de grond in te trappen, die zijn voor het welzijn van het paard. Dat mensen dat niet zien, of niet willen zien, ligt toch echt aan de mensen die het lezen. Er is door meer mensen kritiek geuit, alleen wordt ik er nu uitgepikt? Geeft niet hoor, ik kan het hebben, en bij sommigen kan ik sowieso geen goed meer doen. Je kunt niet iedereen te vriend houden.
Afijn, het is een kwestie van tijd voordat er hier een slotje op komt, aangezien de foto's zijn verwijdert. Of we laten het topic gezamelijk gewoon wegzakken.
annique en annita gefeliciteerd met het prachtige veulen!! zodra het mag kom ik snel kijken!
had gehoopt hier nog wat mooie foto's te zien maar die krijg ik dan wel van je via pb beetje jammer weer dat je altijd mensen moet hebben die de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt
vroeger deden ze niet anders hoor, vanaf dag 1 een halstertje om nou zit ik ook al 25 jaar in de paarden en zelfs ik weet niet beter! maar het zal weer de gut o gut mentaliteit van de laatste jaren zijn...
bye the way annique....ik heb nog een mooi wit veulenhalster thuis liggen wat echt super op maat kan! is van rosco geweest
laat maar snel de foto's zien en laat maar weten wanneer ik het halster kan komen brengen