Nicole: Ik heb gewoon geen inspiratie. Ben hard na aan het denken, maar het schiet nog niet op. Misschien toch maar een naam die al op het lijstje stond, maar die ik niet zo speciaal vind..
Panelgesprek was laatste onderdeel. en ging hartstikke goed. (Het is een soort van presentatie van jezelf) En was best moeilijk maar, heb toch heel veel van geleerd.
Donderdag diploma uitrijking en dan begin ik na de vakantie alweer aan mijn 4e school
ook hier zijn de veulentjes voor dit jaar weer geboren, maar ik blijf hier tot het laatste veulentje geboren is (en misschien wel langer ) Is wel moeilijk om afscheid te nemen van ons oude topic hoor , maar gelukkig had nicole (waarschijnlijk tussen het camera kijken door 's nachts) het nieuwe al klaar staan, dat verzacht de pijn Ik hoop dat er hier snel nieuwe veulentjes geboren worden en dat ze allen gezond zijn!
wie schreef nu ook alweer in deel 2 dat ze een vergroeid veulen hadden? heb het wel gelezen, maar weet niet mee wie dat was. in ieder geval veel sterkte! en heb je er foto's van gemaakt?