Zet hier ook weer even een stipje! Afgelopen jaar niet zo veel bevallingen gezien door druktes, maar ga kijken of het er dit jaar meer kunnen worden! Misschien kan ik nog ervaring op doen met kijken voor als mijn eigen merrie aan de beurt is in mei!
Hé Eydis, hoe is't met jou? Dat vind ik zo leuk aan dit topic, een hele tijd "spreek" je elkaar niet en tegen het veulenseizoen komt toch iedereen weer buurten.
Super....weer een nieuw topic met een nieuwe lijst Bedankt Miranda!!!! Ik heb er ook wel weer erg zin in als ik al die oude vertrouwde namen weer zie van de cams Komen toch weer herinneringen naar boven!! Wat een mooi paardje Fenneke Dat gaat weer een spannende tijd worden
wow fenneke wat een buik arme merrie pffff je moet het maar meedragen en de eerste tietenfoto het is maar goed dat die paarden niet kunnen praten want anders namen ze misschien wel wraak hihihihinnik
De merrie's van februari staan er bij!! Zit een klein foutje bij, bij een merrie van Walnut Valley, een spatie teveel waarom die niet goed staat, maar dit zal een deze dagen veranderen want ik ben bezig met maart
Maart is verstuurd naar mod. Zal een deze dagen dus ook verschijnen. Er zullen er nog een hoop bij komen die maanden, maar die plaats ik er later tussen. Het worden er steeds meer. Géweldig! Wat ook zo leuk is, is dat je steeds weer "de oude" merrie's terug komen!!
Ik vind het zo leuk dat ik aardig wat merries ook in het echt heb gezien, soms is een merrie echt heel anders dan dat je op de cam ziet.
Voor januari heb ik Kashmir – Whistle Mountain Mini’s, Gigi – Strobehn Quarter Horses, Unforgettable – Mulligans Run Farm, Moonmaid, Boot & Cloud – Brookhaven Mini’s gezien
Voor de mensen die niet zo goed in de Engelse taal zijn is Marestare ook in het Nederlands te lezen. Ik zat bij google naar Freelands te zoeken en zag dat de pagina's ook vertaald kunnen worden Dus ook even Marestare gegoogled Vind het wel erg handig. Het is wel een beetje raar lezen maar zo komen we wel duidelijk te weten hoe het met de merrie's gaat enzo. Dacht meld het even want ik wist dit nog niet
Oh dat is super MS dat maakt het voor een aantal een stuk makkelijker.... mijn engels is al stukken beter geworden doordat ik de cams bekeek en marestare doorspitte. Kan niet wachten tot het weer zo ver is