Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maseike schreef:@ ProudJustify je moet de bol wel wat aandacht geven he, ik heb hem niet voor niks uit de raam gegooit.
Nicole288 schreef:Trutje: Nou, beter kan het toch niet klinken.. zo kan ze toch echt niet lang meer rond blijven lopen?
Neon: Ja, niemand reageerde op mijn eerdere post en met het tempo dat er in het topic zit kon het geen kwaad om vast een nieuwe klaar te hebben staan
Bokjes: Fijn dat hij het zo goed doet! Ben benieuwd hoe hij al veranderd is!
Pauk: Tot half september, nog heerlijk de tijd om ervan te genieten dus!
Shirefan: Verbetering bij Chippendale, ga zo door baby
Eilander: Hij staat er al bij, ze stond in de lijst op 23 apr uitgerekend. Jouw merrie is geweldig, dat ze zo dat kind heeft voldragen en hoe ze nu weer opkrabbelt, ze moet het gaan redden
Jennyk: Ik had steeds een paar seconden beeld en dan stond er weer ‘gestopt’. In die paar seconden zag ik wel dat ze nog een dikke buik had en stil stond, dus na tig keer refreshen ben ik toch maar gewoon gaan slapen
KMD: Binti heeft de pose neus-in-lens ook al ontdekt zie ikKan de hengst niet aan huis komen, of doen ze dat niet?
Bianca: Jaaa, gefeliciteerd!! En weer een merrie! 2 maanogen, hele lange witte wimpers, ze is mooi!
Hollybollie: Waarom komt de hoefsmid dan niet aan huis? Succes met de rit, het gaat vast heel goed
Desillies: Frederiekje is ook van jou? Gefeliciteerd met de nieuwe tommie-baby! Ze klinkt prachtig.
Billie_Ilona: Natuurlijk, gezellig! Hoe heet je merrie?
Guenivere: Hes heeft dit 1 dag voor de bevalling ook gedaan, leek te persen en je zag haar achter stukje bij beetje lossen worden. De volgende avond kwam de kleine.
Mabon: Gefeliciteerd!!
Dreeke: Je wordt straks beloond met een super mooi veulentje![]()
Djesseka: Arme Cat, hopelijk knapt ze snel op!