ja maar ze staat op het land het hele jaar. en met een camera kan je dat ook niet allemaal zien . ik woon 6 km van het land af dat kan je volgens mij nooit thuis zien dan . hoe gaat zoiets in zijn werk . we houden haar wel in de gaten hoor ga elke dag wel 4 keer kijken en de buuren letten ook op. hoe reageren ze op ruinen als ze drachtig zijn? mijn vriendin was er net met haar shet ruintje en ze vond hem vandaag wel super interesant zegt dat ook wat of niet. en als ik der op stal zet word ze helemaal gek en mocht ze drachtig zijn lijkt me dat ok niet goed voor der die stress van in stal staan
Ik heb ook een shetlandmerrie gehad die bewust gedekt was. Kreeg ook een hangbuik en op een gegeven moment kwam er erg waterige melk uit de uier als ik een klein beetje kneep. Maar ook zij was NIET drachtig, waarschijnlijk schijnzwanger. Ben benieuwd hoe het afloopt, hoop dat de VA snel kan komen!
nou vanmiddag om 4 uur komt de veearts. ze ging net even draven en de melk liep er gewoon uit. zal me benieuwen of ze nou drachtig is of niet . ik laat het zeker weten .
nou vee arst net geweest echo inwendig en uit wendig. hij zegt 70% dat ze niet drachtig is maar de melk spuit eruit. ze had wel een vergrote baarmoeder dus ook nog kans dat er een dood veulen uitkomt zei hij . allemaal darmen hij kon niet goed kijkendus we blijven der maar goed in de gaten houden. zijn dus niet veel verder he maar,ik heb gedaan wat ik kon
Maar de DA kan toch voelen of er een veulen in zit of niet? Met een scan kan hij nu sowieso weinig denk ik, aangezien het veulen te groot is om op de scan te krijgen als ze nu op het eind van haar dracht loopt...
hij heeft gevoelt maar kon niet zo diep . en als ze op het einde loopt ligt het veulen heel diep zei hij . we wachten het af en hopen dat alles goed gaat mocht er toch wat komen
voor het volgen bestaat er een bookmark of abonneer functie! Ik hoop dat alles goed gaat met je paardje, en dat er straks een mooi en vooral gezond veulen naast ligt. (als je dat tenminste wilt.)
ja en of ik dat wil heel graag,maar het belangrijkste is dat alles goed gaat met haar veulen of niet . ben net nog geweest maar niks verandert. ik hou jullie op de hoogte
hallo nu was ik er net en dacht ineens ik knijp even in der uiers en het spoot eruit. niet echt melk maar meer doorzichtig.
Mijn merrie heeft 3 à 4 jaar geleden een veulen gehad en als je in de uiers knijpt komt er nog steeds een doorzichtig vocht uit! Dus in mijn ogen is dat geen reden tot paniek! Zo lang het niet wit en kleverig is kan het geen kwaad dacht ik.
volgens mij is het ook maar gewoon afwachten. ik ken iemand en haar pony is over twee weken uitgeteld en is al die tijd niet echt dik geweest en ook gewoon hengstig geworden ze dachten eerst dat ze niet meer drachtig was maar de laatste 2 weken ist ze pas echt gaan groeien. succes ermee
ik kom er net vandaan der tepels lijken minder maar lijk het vanuit haar uiers dikker te worden. ik deed der staart weg heeft ze een hele opgezette anus van het voelen gisteren zo zielig. heb der net lekker geborsteld en wezen wandelen ze is ook heel stilletjes vandaag. ze eet wel goed
ja ik hoop het ja en eenlief klein veulentje ik denk dat ik spontaan ga huilen. we hebben der pas maar ze is zo lief gewoon niet normaal ik heb echt een super klik met der. we wachten af laat der voor lopig lekker staan. dochter niet blij want zondag geen wedstrijdje haha. ik hoop als er wat in zit dat het niet lang meer duurt,straks staat ze over een maand nog. ik heb echt wel stress hoor gan vanavond nog even kijken bij der.
kom er net weer vandaan en niks hoor. geen verandering ze staat lekker te eten . ga nu toch steeds meer denken dat het echt schijnzwanger is hoor. hoe lang gaan we nog wachten haha