Dus zodra er een Y-cel op de juiste manier het ie binnendringt wordt het een hengst en als het een X-cel betreft wordt het een merrie.
Het ei van de merrie is namelijk altijd X (vrouwelijk).
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
janderegelaa schreef:En als je met diepvries sperma een hengst veulen wil hebben moet je ook pas dekken als het ei weg is. Het is dus inderdaad andersom.
ijsklontje schreef:haha nou ja dan stop ik maar met appel azijn Dan zullen we het zien.
Mijn merrie wordt in april gedekt. Dus ik zal voorlopig geen appelazijn meer voeren.
Pletje123 schreef:Bij mensen is het ook zo hoor![]()
De zaadcellen moeten eerst door de baarmoeder. Ze komen binnen via de baarmoedermond (die zit aan het einde van de vagina), dan de baarmoeder en vervolgens naar de eileider waar het eitje zich bevindt.
Meavey schreef:Een merrie zonder azijn zou in het experiment geen nut hebben als het niet werkt moet 50% van de merries die wel azijn hebben gehad ook gewoon een hengstveulen krijgen.
Ik weet niet of ik het ga proberen vind appelazijn ook idd maar zurig spul maar vond het idee wel grappig, en idd het kan geen kwaad, dus ben benieuwd naar de uitslagen volgend jaar bij de mensen die het willen proberen.