Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mijn veulen komt dus rond januari/februariMijn veulen komt dus rond januari/februari Amanda_kiony schreef:Mijn veulen komt dus rond januari/februariMijn veulen komt dus rond januari/februariMijn veulen komt dus rond januari/februari
sorry was de verkeerde emoticon moest deze zijnsorry was de verkeerde emoticon moest deze zijn
Amanda_kiony schreef:hoi bij mij is dit ook geval ik heb een merrie gekocht bij een handelaar in wassenaar
Ik dacht dat ze een ontsoken tepel had dus had de veearts gebeld.....bleek ze drachtig te zijn!!! en ja wel binnen nu en 3 maanden zei!!!! ik dus afw88 zal dan ik november/october geboren worden....maar omdat mijn merrie maar niet zo dik was heb ik voor de zeker heid even een andere dierenarts gebeld en die schatte op 5 maanden nou dat is wel een verschil he......Ik heb ondertussen de handelstal gebeld en het nummer van een stal gekregen waar ze hiervoor gestaan had het bleek hengstestation kantjes te zijn een new forest stal
Toen kreeg ik een man aan de telefoon en jawel hij zei dat ze gedeckt was door een donker bruine newforest op 9 maart dus mij eerste veearts zat er mooi naast!!!
ik zal als ik jou was even een andere veearst laten komen en opnieuw een scan laten maken
Dat is een goede fokstal!! 
Manon schreef:Haha ik bekeek net ff je website (leuk!) toen ik het zag staan! Haha, wat een verrassing zeg,![]()
Maar wel spannend hoor! Dat wordt straks op de hooizolder slapen of niet