Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:en wat is er nou leuker dan super hard door de plassen galopperen?

ik duim alvast!
,liefde op het eerste gezicht denk ik,wat een knapperd

frenia schreef:haha! ja we gaan wel ergg offtopic
Ik heb de knoop nu doorgehakt, als ik d50+kitlens +55-200 doe + kaartlezer + tas kom ik op 749, en 750 was mijn budget
en dan maar wat sparen voor de 70-300
Heb je af en toe nog wat foto's van Faye? Ben ook benieuwd hoe ze het doetik duim alvast!
Gaan jullie met Dox en Milo ook naar een keuring???
Ben ook benieuwd hoe zij het doen namelijk!! Vind het echt twee knappe venten
-
(Lieve kleine Milo van dan 1.5 maand moet dan tegen veulens van 4/5 maand
) 

wat een ontzettend gave veulens fok jij toch 
had het je geloof ik al eens gezegd: das nu de enige effen hengst die me zo enorm aanspreekt...
en als ik dan Faye en Dox zie
Waar wonen jullie ook alweer? (gaat straks even in profiel spieken
)
veulenhaar is dan ook netjes weg enzo!
)!!!

frenia schreef:wat een ontzettend gave veulens fok jij toch
wat is ze moooooi!!!
Als ik dat zie...kriebelt het toch erg om eens bij O'Bryan langs te komenhad het je geloof ik al eens gezegd: das nu de enige effen hengst die me zo enorm aanspreekt...
en als ik dan Faye en Dox zie
Waar wonen jullie ook alweer? (gaat straks even in profiel spieken
)
Heeft dox lekker meer kans als hij wat ouder isveulenhaar is dan ook netjes weg enzo!
en milo doet het vast ook goed! zelfs met leeftijdsverschil! Dat vind ik altijd erg positief in vergelijking met warmbloedstamboeken enzo. de jury kijkt er echt wel doorheen!
Ik duim hoor (als grooooote fan)!!!
Wordt er helemaal verlegen van

Maar het kan ook zijn dat hij net wat slungeliger wordt omdat hij al wat ouder is dan.. Ach, Uden is voor ons lekker dichtbij. En ik vind het ook wel gezellig om daar heen te gaan aangezien ik iedereen daar ken
Ik vind het echt een plaatje! Ben dan ook zeer benieuwd wat hij zal doen op de keuring
bah! maar als hij weer in uden ter dekking staat... das toch wat dichter

of O'Bryan... Moeilijk hoor!