Dank je wel Briscona doet het erg goed, hij is al gegroeid en voller geworden. Gisteren voor het eerst een halstertje omgehad op stal, vandaag in de wei ook weer even omgedaan. Al voetjes laten geven, hij loopt netjes mee naast mama en hij blijft heel nieuwsgierig naar je, komt echt bij je kijken. Epona had vanochtend 37,2 dus ik denk dat ze er goed vanaf gaat komen! Nieuwe foto's zijn onderweg, als het koeler weer wordt gaan ze ook overdag naar buiten.
Hier zijn ze Hij is de helft van de tijd te snel voor mijn camera (of voor mij, wat je wil ) dus het zijn er niet zo veel. Hij is wel al flink veranderd, recht getrokken en al veel voller geworden
halstertje was maar heel even vreemd, daarna ging hij meteen al weer drinken
gefeliciteerd met de knappe kleine man.Wat leuk dat je merrie 7-7 geeft.toch erg toevallig he.
ja he Er zit ook nog een patroon in. Het ging in oplopende aantallen, op volgorde: 1 merrie 1 hengst 2 merries 3 hengsten 4 merries en nu alweer 3 hengsten op rij, zouden er nog 2 achteraan komen?
Mooi veulentje, zeg! Mamma ziet er net zo uit als de mamma van Umeda (die is 22 en heeft 17 kids gekregen): lekker gezond met een heerlijk uitgezakt buikje!