Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Branca schreef:Pfffff het gaat jou net zo voor de wind als mij...
En ik maar denken aan dat chinese sterrenbeeldenjaar. Ik meen het jaar van de hond (niet goed). Die aziaten begonnen al spullen te kopen om zich e beschermen, heeft in de krant gestaan en al.. Gezien de dingen die gebeuren..denk ik daar sterk aan. Ben 'hond'.
Zou het te maken hebben met Wenhyfar d'r leeftijd?
Veulen is dus beter af..de rest niet. Sneu voor Wenhyfar en voor jou... Sterkte
Wellicht dat een ander veulen een optie kan zijn
orionneke schreef:Ik krijg hierdoor ook weer hoe stom het klinkt spijt dat ik mijn merrie gedekt heb. Soms denk ik wat heb ik mezelf op de hals gehaalt! Misschien wel ellende en veel werk voor niks en in het ergste geval dadelijk overkomt mijn merrie iets waar ik nu al zo gek mee ben!
Maar daar heb jij niks aan. Probeer maar te genieten van je andere veulen en hopelijk komt er nog een veulentje dat ze wil accepteren!!!

Desiree schreef:Ze is nu rustig, maar heel soms lijkt het alsof ze even vergeten is dat hij er niet meer is. En dan hinnikt ze en dan verwacht ze hem ergens te zien.
Ilindra schreef:Wat vreselijk Desiree![]()
Duim voor je dat de merrie toch wat van haar herwonnen vrolijkheid behoudt.
Zou het dan toch aan onze chinese sterrebeeld liggen, hier zit namelijk nog een hond met een kl*te jaar
Ilindra schreef:ja, Ustinov is zwaar atactisch door een zenuwbeschadiging en loopt nu een jaar op het land in de hoop op herstel........
M'n diensthond Kira is in april bij een vechtpartij dusdanig getrapt dat ze met vervroegd pensioen is.
En zelf heb ik de laatste maanden ook eea mee gemaakt op m'n werk, gisteren bijna verzopen door een psychiatrisch patient die compleet doorgedraaid van drank en pillen zichzelf wilde verzuipen in het Wolderwijd, toen ik hem eindelijk te pakken had en klem had tussen mij en de boot heeft hij me zo hard gebeten dat ik m'n linkerhand aardig kapot heb........