Anke schreef:Jeetje dan is ze wel heel extreem schijnzwanger...misschien wil ze je wel iets duidelijk maken?!
wat zou ze willen laten zien dan
dat ze toch echt wel weer drachtig wil worden?
hihi
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Anke schreef:Jeetje dan is ze wel heel extreem schijnzwanger...misschien wil ze je wel iets duidelijk maken?!
Anonimo_h schreef:Hoi,
Ik zit een beetje met hetzelfde probleem, laat mijn merrie dan ook binnenkort scannen, ze geeft ook nog geen melk maar ze word steeds dikker terwijl ze vrijwel geen gras op dr wei heeft staan. En het is ook geen vet buik maar veel lager beetje moeilijk uitleggen.
Maar ik vroeg me dus af, vanaf welke leeftijd denken jullie dat een hengstje kan dekken, want ze heeft afgelopen winter wel een tijdje bij een hengstje van 8 maand ingestaan(niet mijn keuze maarja) dus ben benieuwd of dit uberhaupt al wat kan geven.
En ik hoop echt 100 % dat het schijn is, aangezien ze 2 jaar geleden uierontsteking heeft gehad en volgens een paardenarts is haar weefsel in de uier door de medicijnen zodanig aangetast dat ze nooit meer melk kan geven.