Voice hengst veulen geboren!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

anneM_Ajax

Re: Voice hengst veulen geboren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 19:08

ik ging speciaal kijken vanochtend, maar er stond nog niks buiten (10 voor 9 s'ochtends) naja niet dat ik kon zien. Maar dnek wel dat ik hem een keer gezien heb. Tis een grote?
Ik vind die vos jaarling (is dat de ub40?) echt super mooi. En die ene die naar valk neigt ook super. En weer een andere die donkerbruine met 2 witte voetjes achter die heeft wel wat van mij jaarling weg.

Wij hadden vorig jaar ook een 'merrie' tstaat nu bij mijn hengst Lachen
heb je al nieuwe foto's van je veullie of niet. Hijs mooi hoor!

Jan_VT

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 08:42

Heel mooi! Ja Dikke proficiat! Lachen

imposant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-06 12:19

ja die vos is de UB40 Tong uitsteken echt mijn schatje Tong uitsteken
ja die "valk" is zelf nog niet echt zeker van zijn kleur, is donker geboren (heel donker bruin) maar kreeg afgelopen winter witte haren erdoorheen.
misschien toch nog een schimmel?? wie weet Tong uitsteken
die met die witte voetjes heeft een soort van mislukt vraagteken opzijn hoofd Tong uitsteken en daar heb ik wel intresse in die wil ik hebben Tong uitsteken

de veulentjes van dit jaar die staan een beetje verstopt Tong uitsteken die kan je als het goed is niet vanaf de weg zien Tong uitsteken

mijn paard is inmiddels ook al weer verplaatst Tong uitsteken die staat nu wel op dat stukje maar iets verder naar achteren, omdat de jaarlingen nu verplaatst zijn en het niet zo een goed idee is om er merrie naast te zetten Tong uitsteken