je hebt hem top beschreven zo met zijn snoetje echt appart getekend ik vind het een droppie hoor en idd verticale hals Dus bij deze nogmaals gefeliciteerd met deze kleine knappe man
Wat een leuk ding? Hij lijkt mij eerder donkerbruin dan zwart, omdat zwarte veulens meestal muisgruis worden geboren en de jouwe een bruine gloed heeft
Bietje, zo noemen we hem eigenlijk, is werkelijk ontzettend gaaf! Ik snap ook niet dat Honey niet helemaal gek van hem wordt, want het lijkt werkelijk of hij ADHD heeft. (Daar kan je werkelijk een ritalin-machine naast zetten ) Hij hupst en hij bokt en hij rent, of hij ligt heel kort in het hoge gras te slapen!
Zo rustig als Ardino was, zo druk is Bietje dus........ Hij is heel aansprekend en aanstekelijk; het diertje werkt echt op je lachspieren! Ik hoop dat hij later wat minder bokt dan nu. Ennuh, volgens mij wordt hij ook bruin hoor. Hij heeft inderdaad een wat bruine gloed. Maar goed het mag van mij ook een schimmel worden; hij blijft gewoon leuk
Vanmorgen heeft Twinkel lekker op Grannoes gereden in haar eigen all-weatherbak! Ging hardstikke goed. Uiteraard had ze toen Honey en hupsende bokkende Bietje maar even op stal gezet