Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mag je terecht trots op zijn
Ursy schreef:Ik zal binnekort wel eens een filmpje van hem maken als de zon schijnt! Hoe lang duurt het nog voordat zijn veulenvacht eraf is?
karijn schreef:Een prachtbeestje zeg!
Die schimmel is ook leuk.
VValar schreef:Zo hij wordt echt gaaf Kristel! Het lijkt een hele aparte te worden. Mooi front zet hij er al op in beweging, echt een mannetjesputter. Gaat in het draffilmpje super over de benen. Wil hem echt snel weer IRL bekijken
. Super lichtvoetig, al mooi dat achterbeen eronder en inderdaad een mooi front. Dat kan een heel fijn sportpaard worden!
Wel zuinig op zijn he! En vooral, veel foto's maken
Dat word zeker wel iets
Ik ben ook een echte wijchenaar
Het past ook nog wel bij hem Dees schreef:Schitterend veulen!
Er schijnt iemand op het kantoor bij het KWPN bij het geven van dekadviezen negatief over de nafok van Florencio te zijn, onder het mom van "hij geeft zijn gangen niet door'. Welnu, die persoon kan bij het zien van dit filmpje alleen al, zijn eigen schoenen opeten, zo'n ongelooflijk ongelijk

Kajanus schreef:Zo echt een gaaf veulen, past hier ook wel in onze stallen hoor...
Citaat:
Ruilen voor jouw Flemmingh![]()
![]()
De anderen ook bedankt voor jullie reactie!
dus wanneer kwam je hem brengen Venetia schreef:Hihi dank je!
Toevallig, wij moeten minderen! Maar de keuze welke weg te doen is moeilijk.
Zondag wordt ie trouwens drie maanden geloof ik, dus dan gaat ie weer even in de bak. Ben benieuwd!
maar wel weer foto's /filmpje maken
.