Gefeliciteerd met dit veulentje. Lijkt net op ons hengstveulen van twee jaar geleden, twee druppels. Als ik je vertel dat die van ons al tweemaal nationaal kampioen is geweest, zit het wel goed voor jou Friese kerel hé!
Zozo! Wat een compliment! Zijn eigenaar heeft al een bod op hem gekregen, en wel van iemand die altijd met Friezen werkt, er dus wel verstand van heeft,... Hij heeft nog geen ja gezegd...dus wie weet, houdt hij hem wel als hij op de keuring in oktober een 2e premie krijgt...*of een eerste natuurlijk, maar dat durf ik niet te hopen * IK HOOP DAT HIJ HEM HOUDT!
Gister voor het eerst weer op zijn moeder gereden, 10 minuutjes.. Hij was erg braaf! Bleef braaf op zijn stalletje staan, zonder al te veel te hinniken! Ja, doe mij er daar nog maar 3 van!
Ik vind hem leuk! Verwacht mijn Fries veulen eerste week van juni (al weeeken aan het aftellen...) Maar dat geboortekaartje, vertel! Was al tijdje op zoek naar iemand die der verstand van had, zelfs een topic over geopend paar weken geleden!