Jeetje ik heb net het andere topic doorgelezen. Wat een nare gebeurtenis zeg Jullie hebben alles voor 'm gedaan wat je kon. Helaas mocht 't niet niet zo zijn.... Heel veel sterkte met de verwerking en het verlies
hey, ik heb net ook alles doorgelezen, bah bah bah. Wat erg dat je eerst paar dagen in onrust zit en datdan zo moet aflopen. Is denk ik wel beste voor het veulen, als zijn hersenen niet in orde zijn. Sterkte
He verdorie toch, wat jammer en sneu. Heel veel sterkte met het verlies, ik zou niet graag in jullie schoenen willen staan, wat lijkt me dat een zwaar verlies.
Godver, dit meen je niet! Ik had echt zo'n goede oop voor je dat hij het wel zou redden! heel veel sterkte ermee, en hopen dat de merrie weer gauw de oude is.
He meis, wist het natuurlijk al een poos... Maar alsnog sterkte ermee, het was de juiste beslissing maar niet een makkelijke! Maar jullie komen er wel weer bovenop!
Ik heb je vorige topic net helemaal doorgelezen, wat een verschrikkelijk verhaal!
Ik heb er werkelijk kippevel van. Vreselijk, om machteloos toe te moeten kijken terwijl je veulen zo compleet door het lint gaat, je ergste nachtmerrie! Ik denk dat jullie de juiste beslissing genomen hebben, heel veel sterkte met het verwerken van dit alles!
Heeft de dierenarts nog sectie verricht of een diagnose gesteld?