Varna (Athletico x Lord xCaletto) - Vaillant- 5 maart
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar ik kan gewoon niet wachten tot 8 mei
 maar ik kan gewoon niet wachten tot 8 mei   Mijn merrie Winnetonka (NRPS, Pedro x Chronos) is 22 04 2006 gedekt door Haico (NRPS, Haarlem x Ed King Hill). We moeten op 16dgn scannen omdat ze 3 eieren had (en dat net na pasen
 Mijn merrie Winnetonka (NRPS, Pedro x Chronos) is 22 04 2006 gedekt door Haico (NRPS, Haarlem x Ed King Hill). We moeten op 16dgn scannen omdat ze 3 eieren had (en dat net na pasen   ).
 ). 

DunDijk schreef:Lania moet eerst hengstig worden.... Ze lijkt het de hele tijd te worden maar dan net niet...
Dus zodra ze gedekt is kom ik terug
(ze word overigens gedekt door Gribaldi)

)
)

DunDijk schreef:Bokt naam Merrie Hengst Datum
DunDijk - Lania - Gribaldi- 1 april 2007
 en dat heb je gewoon ekkes gedaan
 en dat heb je gewoon ekkes gedaan   

Desire schreef:Malibu R (Balzflug x Variant x Lt Generaal) gedekt door Olivi - uitgerekend half maart
Rose-Bella R (Belisar x Roemer x Pantheon) wordt gedekt door Florencio - waarschijnlijk uitgerekend begin/half juni
 dus ja nu is ze weer opnieuw geinsemineerd, hoop dat ze snel dragend is! de datum zal dus wel ff doorschuiven!
  dus ja nu is ze weer opnieuw geinsemineerd, hoop dat ze snel dragend is! de datum zal dus wel ff doorschuiven!                                                         

Zooist schreef:Even een beetje opgraven......
Zijn er al mensen die het nog niet zeker wisten en het nu wel al weten??????
 Gescant op 16dgn en geen vruchtje te vinden. Had het zelf wel verwacht omdat de hengstigheid lang aanhield.
 Gescant op 16dgn en geen vruchtje te vinden. Had het zelf wel verwacht omdat de hengstigheid lang aanhield.