Uriah, de mijne is geboren op zondag 16 april, gister dus, het was net krap aan een half uurtje 1e paasdag
. Als die van jullie eerder is geboren dan is de mijne natuurlijk niet de eerste, heb je een link naar het topic? 
Vanneke, ik denk idd dat die band er sowieso zal zijn door de geboorte, Show is ook een echte supermom, Ivystoeter!
Het is idd een flinke meid maar paps is ook 98cm en ze zal haar moeder denk ik wel voorbij gaan groeien.
Jouw witte zal ook vast wel een beauty op de wereld zetten Dennis!
De band die tussen Show en Koko te zien is, daar kan je alleen maar van dromen. Zo geweldig hoe ze haar stuurt en corrigeert.
Ik heb weer genoten vandaag, halstertje heeft ze om gehad en ik heb weer megaveel foto's en wat filmpjes gemaakt
. Ik liep in de stal met het knalgele minihalstertje en Koko had gelijk door dat dat rare ding naar haar toe ging komen. Show had het in de gaten dat Koko aan het weglopen was. Ze zette haar klem in de hoek, gaf een kleine corrigerende beet in de onderhals en Koko bleef staan! Ik kon het halstertje om doen en Show liep daarna weer naar haar hooi toe. Buiten net zo. Ik had het halstertje niet strak genoeg gedaan dus het zakte uiteindelijk over de neus. Ik wilde naar Koko toe maar zij wilde dat niet en rende weg, Show corrigeerde haar weer, BRACHT haar zelfs terug naar mij!! en ik kon het halstertje afhalen, tssssss A May Zing!!!Ze heeft de wateremmer voor mamsie ontdekt en daar kon ze aardig mee uit de voeten. Het schrapen met de voorbenen van ongeduld of woede heeft ze ook al uitgevonden
. Vanavond hing ze met haar neusje bij moeders in de voeremmer oh oh wat moet dat worden. De elastiekjes heb ik maar uit de manen van Show gehaald voordat ze daar ook notie van neemt
Met het buitenzetten hebben we Koko op de heenweg naar de bak uiteindelijk maar opgepakt en in de bak neergezet. De terugweg naar stal hebben we Show losgelaten en Koko ook, samen ging het perfect rechtstreeks het stalletje terug in
. Mams kan dat natuurlijk ook veel beter zelf dat sturen, een halstertouw aan haar is dan ook niet handig. We moeten zo naar mijn schoonouders en ik wil nog even douchen tussendoor dus heb niet al te veel tijd om wat nieuwe foto's te plaatsen.
Veel plezier ermee.

voor haar kroost.