Coberlina is haar veulen ook kwijt :(

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

vrijalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 15:32

Ahh wat een pech!! Heel veel sterkte voor jou en de merrie!!

Coberlina

Re: Coberlina is haar veulen ook kwijt :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-06 22:32

hey
vanmorgen was Coby weer ziek Nu nog steeds eigenlijk.
Ik kwam toe op stal, normaal staat ze altijd heel alert te kijken, oortjes naar voren. Maar vandaag reageerde ze niet op mijn stem. Ik gaan kijken, stond ze met haar hoofd helemaal laag, ogen toe...
Meteen pensionhoudster erbij gehaald (is momenteel nog haar eigenaresse tot 1 juli, daarna is ze van mij) en veearts gebeld. Die zei dat ik met haar moest rondstappen.
Dus bijna 2uur gestapt tot hij er was.
Opnieuw baarmoeder gespoeld en antibiotica gegeven. Ook ab ingespoten (in halsspier) + oxytocine (stof om baarmoeder te doen samentrekken)
Daarna mocht ze op de wei. Ze stond daar de hele middag zielig te zijn
Heb zo'n medelijden met haar... ze heeft nu wel goed gegeten en zag er al beter uit, maar ze had nog pijn. Geregeld slaat ze naar haar buik, of staat wat te krabben.
Ik hoop echt dat ze snel weer genezen is..
xxx

PardoesJessi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 22:38

Hoop wel dat het weer goed komt met de merrie!! Het is wat, fokken. Ik bedoel een veulentje is leuk, maar het kan ook zo verkeerd aflopen, sterkte!!

Mac

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 09:06

Och nee, wat een bericht! En wat vreselijk moet dat zijn om je (of bijna je) merrie zo te zien!!! Heel veel sterkte. Ik hoop dat de merrie snel weer opknapt