dachten wij ook! Of dat we vos kleur bandages moesten kopen.. Maar dan moet ik tot over de voorknie bandageren.. Dus dan heb ik 2 setjes per paard nodig
Ik heb je dubbelpost even verwijderd, maar kom hier ook nog even langs om je te feliciteren! Wat een leukerd Die laatste foto's zijn zo ontzettend lief, samen met moeders
ja die laatste foto laat je echt smelten!! Ineens is het dan stukken minder dat ze vos is met hoge witte benen Moederliefde is onvoorwaardelijk zie je he!
Snowytje Of we haar houde is nog niet zeker. Als er kopers komen mag ze wat mij betreft gewoon verkocht worden. Maar als de eigenaren haar besluiten te houden vind ik het ook goed. Het zal een beetje liggen aan de ruimte die we hebben. Momenteel hebben we 2 paarden en 1 veulen en 1 stal. En is er dus geen plaats voor het veulen. (als hij groot is). Mocht het zo zijn dat we dalik de ruimte hebben dan blijft ze misschien wel.
Ze krijgt volgens mijn een enorm mooi koppie waardoor die bles niet meer opvalt. Die witte benen, ach ja, mss niet wat je in eerste instantie zou kopen, maar als ze goed is maakt dat niet uit.