Neonlight schreef:Gefeliciteerd, mooie merrie en mooie kleur. Ik wil er ook zo eentje bestellen voor bij mijn merrie!![]()
De kleur kan ik niet goed zien, het lijkt of vos marmerbont of vos sjabrakbont, kan namelijk niet goed zien hoe ze echt bovenop de rug getekend is. Maar eigenlijk maakt het niet zo veel uit wat voor kleur ze nu is, appaloosa's staan erom bekend dat het enorme toverballen zijn.
Ja, deze merrie heeft bij de vorige eigenaar ook een merrieveulen gehad en die had ongeveer de zelfde kleur maar wer blacked die doorliep naar de schoft zeg maar. Ik denk iderdaad dat ze nu mamerbont is maar op haar nekje die nu rood vosachtig is zitten wel vaag wit stipjes, maar zoals je al zei. Het zijn net toverballen. We zullen het zien, erg leuk dat dat allemaal zo veranderd steeds, het blijft een verassing. De vader staat overgins ter dekking dus...........
Hij is samen met zijn vader eigelijk de enige in zijn maatklasse binnen het appaloosa stamboek. Hij zal dit jaat naar de keuring gaan.