hoi hoi ben er ook weer.... heb Kay maar ff aangezet want ze is spannnd lees ik ........ Marije je verassing is af!!!!
zal vanavond alleen niet veel cams kijken zit met een migrane aanval dus duik me bed in.Mochten er veulens geboren worden kan iemand mij dat pb.
En jaaaaaaaaaaaaaaa, daar ben ik Voor degenen die nog meer pret willen, onze merrie gaat binnen nu en 14 dagen bevallen als het goed is...Ze is te volgen via: www.piafferuitersport.nl/camera
Ja, van mij mag het nu wel Ik zal eens even wat paaseieren pakken, misschiendat het dan wat sneller gaat
De link van levy is niet goed voor mijn pc De hele boel zat even vast . ( doe ik dus maar even niet meer )Maar ik wens je een mooi en gezond veulen toe hoor
ze weet soms niet meer hoe ze moet gaan staan, arme meid Ik denk trouwens dat het een merrie veulen gaat worden
Twinklestar schreef:een veulen dat hard tegen je blaas aandrukt of trapt, dat is pas irritant minnie_muis Ja dat is waar. Maar ja je denkt telkens van hmmmm dat lijkt er meer op en weer niet! Maar ja een veulen op commando eruit kijken is nog nooit gelukt! Ow en ik heet margriet!